Waar is ie van?
Oeh! Ben benieuwd naar je mening als je hem een tijdje in gebruik hebt. Zit ook nog steeds te twijfelen of ik de investering wil maken.
4 beha’s, 1 (kerst) pyjama setje en 1 los pyjama shirtje. Moet wel zeggen dat deze editie echt flink tegenviel.
Ik heb hem net voor het eerst gebruikt en had me er al op voorbereid dat ik het de eerste keren kut zou vinden omdat ik dacht dat ik zou moeten wennen aan de techniek enz. Maar mn haar zit echt fantastisch dus eerste indruk is dat het een super ding is
Nu willen we het ook zien natuurlijk.
Ja klopt! het is een krul tang van Dyson met een aantal verschillende opzetstukken
Oeh mooie standaard ook! Waar is die van?
Omg wat een lieverd!!
Oh wat is het toch een schatje En wat wordt ie al groot!
Ja hij is nu deze maand 1 jaar geworden
maar heeft echt nog puppy hoofd (vind ik)
benieuwd hoe dat verder gaat
Ik ben geïnfluenced door het maak je sieradentopic en heb net een bestelling geplaatst bij Kiki’s Beadery. Daarnaast ook nog een laptop met computermuis want geld moet rrrrrollen (zeker als je net een nieuwe job hebt!) - Vanaf dat mijn eerste loon binnen is volgt ook nog een aparte monitor.
Wilde ik al hebben in juli, maar de release werd steeds verplaatst. Heb m nu eindelijk besteld

En 2 DIY pakketjes bij Fris sieraden, met nog 2 tangetjes en een kralen bord.
Die is van Iittala
Nou het is weer eens de 24e van de maand
Deze blazer van een oude collectie van h&m. Via vinted. Was hier al zo lang naar op zoek maar ik had geen idee meer van welke collectie ie was. Maar vandaag dus eindelijk gevonden

Heel vet! Ben hem ook meteen gaan zoeken en heb hem ook besteld (via de Duitse Vinted)