Show je laatste aankopen #5

51 likes

Waar is ie van?

7 likes

Oeh! Ben benieuwd naar je mening als je hem een tijdje in gebruik hebt. Zit ook nog steeds te twijfelen of ik de investering wil maken.

4 beha’s, 1 (kerst) pyjama setje en 1 los pyjama shirtje. Moet wel zeggen dat deze editie echt flink tegenviel.

6 likes

Via Vinted

21 likes

Ik heb hem net voor het eerst gebruikt en had me er al op voorbereid dat ik het de eerste keren kut zou vinden omdat ik dacht dat ik zou moeten wennen aan de techniek enz. Maar mn haar zit echt fantastisch :flushed::sob: dus eerste indruk is dat het een super ding is

19 likes

Nu willen we het ook zien natuurlijk. :smirk:

2 likes

Ja klopt! het is een krul tang van Dyson met een aantal verschillende opzetstukken

1 like

Oeh mooie standaard ook! Waar is die van?

Omg wat een lieverd!!

1 like

Oh wat is het toch een schatje :heart: En wat wordt ie al groot!

1 like

Ja :smiling_face_with_three_hearts: hij is nu deze maand 1 jaar geworden :partying_face: maar heeft echt nog puppy hoofd (vind ik) :heart_eyes: benieuwd hoe dat verder gaat

3 likes

Ik ben geïnfluenced door het maak je sieradentopic en heb net een bestelling geplaatst bij Kiki’s Beadery. Daarnaast ook nog een laptop met computermuis want geld moet rrrrrollen (zeker als je net een nieuwe job hebt!) - Vanaf dat mijn eerste loon binnen is volgt ook nog een aparte monitor. :heart_eyes:

11 likes

Wilde ik al hebben in juli, maar de release werd steeds verplaatst. Heb m nu eindelijk besteld :tada:

En 2 DIY pakketjes bij Fris sieraden, met nog 2 tangetjes en een kralen bord.

6 likes

Deze prachtige blazer van H&M. Kostte maar 30 euries maar lijkt zoveel ‘duurder’.

14 likes

Die is van Iittala

1 like

Nou het is weer eens de 24e van de maand

Deze blazer van een oude collectie van h&m. Via vinted. Was hier al zo lang naar op zoek maar ik had geen idee meer van welke collectie ie was. Maar vandaag dus eindelijk gevonden :tada:

26 likes

Heel vet! Ben hem ook meteen gaan zoeken en heb hem ook besteld (via de Duitse Vinted) :smile:

1 like

@Croky @Daelyss
Als ik nu mijn haar stijl (met een chi tang) dan vind ik het mooi zitten, maar dan heb ik echt geen volume in mijn haar. Ik heb fijn haar, maar gelukkig wel veel haar waardoor ik dus wel volume heb. Denken jullie dat dit met de steampod minder is? Heb wel echt interesse!