Bosje droogbloemen erin en klaar.
Review: voor mij helaas te kort, ben 1.79. Heb m op united wardrobe gezet. Wel cool dat ie zo reflecteert!
Alvast voor de toekomstige iPad Pro 2020, hoesje, screen protector en hoesje voor de apple pencil (in het roze) gehaald (licht paars). allemaal via ali.
Deze is leuk!
Schattig maar subtiel
Waar heb je het gekocht?
AliExpress
Ze lijkt een beetje op de prinsesjes van het koningshuis vind ik🧐
Haha ja dat Zara meisje ben ik nu ook al te vaak tegen gekomen in korte tijd op mijn beeldscherm. En ze irriteert me ook, met haar verveelde arrogante blik.
Ik haat haar vooral omdat alle kleren leuk lijken op haar en als ik ze dan aantrek me een trol voel hahah. Zelfs als die kleren mij ook best leuk staan, zijn ze bij haar toch leuker en vind ik ze daardoor bij mij alsnog stom.
Vertrouw dat mens niet meer
Oke het laatste deze maand wat ik koop haha.
En dan 2x. Helaas waren ze hier bij de Lidl al weg dus maar online gedaan, wel beetje jammer van de verzendkosten maar ik ben zo verliefd dat ik ze moet hebben. Denk dat het wel vrolijk staat.

Hey die heb ik ook. Ga je geen spijt van krijgen, zooo gezellig!
Komen er leuke kleurtjes af als er een kaars in zit? Ik stel me echt een kleurenbom ofzo voor haha.
Haha nee dat niet. Maar wel gezellig rood licht. Maar misschien is de jouwe wel net een beetje anders hoor, want ik heb de mijne al heel lang.
Oh lijkt met lichtje erin wel heel anders. Bedankt voor de foto.
Heb je een link/ naam vns de zwart wit gestreepte trui?