Jaaa ze ruiken echt heel lekker!! Nou, vorig jaar wilde ik ze al heel graag en toen zag ik (eind september) op de site dat ze net uitverkocht waren en dat ik me kon inschrijven voor het volgende verkoopmoment. En dat moment was dus afgelopen week, dus ik denk wel dat het echt een jaarlijks moment is dat ze te bestellen zijn!
Influenced! Heb hem ook besteld, was naar zoiets op zoek die winterproof is.
Trui en rokje. Dit rokje kan echt twee kanten op gaan bij mij, of verschrikkelijk ordinair, of erg leuk.
Dit lijkt sowieso het geval te zijn met alle kleren die dit model draagt. Ik haat haar
Bah daar is ze weer voel me meteen weer helemaal lelijk
Ohh dit is echt zo’n gevalletje ‘ik durf niks te schrijven want veel te mooi, dus over tien jaar is hij nog steeds blanco’
Maar ik wil hem, waar is hij van?
Ik heb echt het gevoel alsof ik door haar gestalkt wordt op sites zoals Zara en Asos.
Ik haat haar ook, want dat rokje komt niet zonder kraken over m’n kont
Een model van meerdere kledingwebsites als Zara en Zalando en alle kleren staan haar veel leuker dan de rest van ons
Hahah heel herkenbaar, daarom ben ik net gelijk begonnen met erin schrijven.
Hij is van Peter Pauper Press en dit ontwerp heet: floral parchment.
Thanks! Wat schrijf je erin, of mag alleen peter pauper dat weten?
Meestal schrijf ik er dingen in die me bezighouden of dwarszitten, beetje dagboek idee maar dan niet dagelijks haha. Vind schrijven heel rustgevend en heb het idee dat ik dan minder pieker.
Klinkt goed! Zit er sinds kort aan te denken om ook weer een dagboek bij te gaan houden voor een beetje rust in de bovenkamert, misschien is dit een teken. Eerst maar eens wat geld over de balk smijten voor dat boekie
Ja dit is het teken haha! Hoop dat het zal helpen.
De trui is van Ichi, heb hem via Zalando gekocht. Hij is wel echt roze-roze