Een koptelefoon met platte speakers waardoor je ermee op je zij zou kunnen slapen!!! Hij komt als het goed is dinsdag of woensdag binnen, ik kan nie wachten (en mijn kapotte rug ook niet - ik slaap nu steeds op mijn rug en daar houdt mijn lichaam schijnbaar niet van).
Ik heb deze van een of ander B- merk en het is zo fijn! Ik gebruik hem met een verhaaltje voor het slapengaan podcast, echt ideaal
Omg yes ik wil dit ook! Laat binnenkort mijn ogen laseren en dit lijkt me ideaaaaal voor het herstelproces dat ik in bed moet liggen. Waar heb jij hem besteld?
Oeh mooi, heb je een linkje of merk? Zie alleen dat ie van Zalando is.
Joooooo love die col
Ooooh, oliebollen! Wat een goed idee! Ga ik zo ook halen.
Ik ben vet opgelucht! Ik had een heel lange, formele, donkerblauwe jurk gekocht voor mijn nichts bruiloft, maar door Corona zijn de plannen voor het chique diner gewijzigd en zal het wat meer casual zijn, waardoor ik me heel ongemakkelijk voelde bij het idee overdressed te zijn. Ik heb ik op de valreep en met weinig hoop nog een jumpsuit besteld bij Bonprix, blijkt hij best goed te staan! Voel me er vet comfortabel in.
Kleur (gaat uiteraard een andere bh onder)
Staat je idd erg goed! Ik hoop echt dat ik ooit ook zoiets aan kan en mij ook prettig voel dan. Pretty!
Ziet er met deze bh ook mooi uit!!
Ik word wel een beetje bang van hoe blij deze mevrouw is
Hij staat je fantastisch!
Als ik ook zo blij word, beschouw ik het als een succes