Ja ik heb ook al wat dingen naar Frankrijk verstuurd, ging prima hoor! Vond het weinig extra moeite. @Jeg
Ik heb al meer verkocht voor Frankrijk dan voor België, maar voor mij is het niet anders aangezien ik ze bij hetzelfde postpunt afgeef en toch niks te doen heb met de verzendkosten
Ja! Ik heb ondertussen meer naar Frankrijk en België verzonden dan in Nederland. Franse zeuren en vragen veel minder dan de tatta’s hier. Die willen bij wijze van spreke dat je nog je grote teen op meet om te vragen of ze wel in een broek passen.
Ik heb twee verschillende gitaren en daar heb ik nieuwe snaren voor nodig, is er een gitaarkenner aanwezig die me kan helpen adviseren?
Ah wat leuk! Heb gisteren toevallig dat rompertje gekocht. Nu wil ik natuurlijk terug voor de pyjama
Ja is normaal, maar ze zijn hartstikke vervelend. Beetje niveau Marktplaats
Sorry even off topic n.a.v. dit gesprek hier: jullie hebben het allemaal over Vinted, maar is die dan fijner dan UW? Ik heb gigantisch veel kleding te verkopen en wil volgend weekend alles gaan uitzoeken en op internet zetten. Dit deed ik tot nu toe altijd via UW, maar moet ik overstappen op Vinted?
Vinted
PLUS Groter bereik
PLUS Geen geld afstaan voor verkoop
PLUS breed scala aan verzendopties
MIN Slechte klantenservice
MIN Als koper vaker gevallen waarbij dingen worden gecanceld
MIN Als verkoper direct een negatieve review als je door een reden iets niet op tijd/ of meer kan verkopen
United Wardrobe
PLUS Vaker verkopen aan Nederlanders/ Vlamingen
PLUS Betere klantenservice
PLUS Vernieuwde interface is gebruiksvriendelijker imo
MIN Afdracht van percentage aan UW per verkoop
MIN Meer zeikerds. Bied je iets aan voor 50 euro: “5 euro inclusief???” “Mevrouw?? Mevrouw??” Of m
Ik heb zelf alleen maar goede ervaring met de klantenservice van vinted!
Ik vind vinted als koper chiller, want ik kan echt hele leuke dingen voor weinig geld vinden. Als verkoper verdien je misschien meer op UW:p
Mondkapjes (want heb er niet genoeg om steeds schone aan te kunnen en wil kunnen afwisselen)
set van 2
Ik ook.
Ik zou nu eigenlijk wel een hoofd van etalagepop willen hebben met extra grote oren zodat ik al die mondkapjes daarop kan bewaren.
Hoe koop je dat honden masker?
Via etsy had ik hem, je bedoelt die met donatie aan goede doel toch, niet het border collie masker?
Ja het goede doel, heb je een link?
Ik zie hem nu opeens niet meer staan, maar misschien heeft de verkoper ze wel nog, kan je vragen;
En krijg je het geld dan pas als iemand het gekocht heeft? Of koopt Zalando het gewoon in en krijg je het geld ongeacht of iemand het koopt of niet?
Oh nou dat zou ik de moeite niet waard vinden. Hoef niet veel maar voor nieuwe nikes zou ik toch zeker wel een euro of 12 willen.
@anon42392789 Dank voor de samenvatting
En qua verkoop? Via welk platform kom je sneller van je zooi af?
De verkoper link staat hierboven.