Show je laatste aankopen #5

Nee via goat of stockx, ik weet niet welke mijn broertje heeft ze voor me geregeld.

1 like

Infrarood warmtedeken
Come to meeeeeee!

12 likes

Kreeg geld terug. Nu even een maand niks kopen

19 likes

Ik wil ook matchende nijntje nachthemden maar heb geen baby enkel een hond… ben dit serieus aan het overwegen

4 likes

Is normaal! Ik heb wel eens iets aan een Franse verkocht. Zolang ze me geld geven wil ik het overal heen sturen

1 like

Het is wel normaal hoor daar, maar zelf heb ik hier ook geen zin in en heb in m’n bio gezet alleen binnen nl te verkopen. De verkopen die er dan alsnog zijn annuleer ik gewoon

1 like

Pupil Hall String 'Em Along 14kt gouden ‘ring’ met champagne diamant voor in m’n septum stack

Dit idee (foto is met grijze diamant):

Naga Body Jewelry Rutilated Quartz keyhole weights

Wordt zo gedragen:

26 likes

Bij mij gaat ook ineens alles naar Frankrijk. Ik vind het best. Versturen gaat eigenlijk super makkelijk alleen vind het lang duren voor mijn geld er is

1 like

Ja ik heb ook al wat dingen naar Frankrijk verstuurd, ging prima hoor! Vond het weinig extra moeite. @Jeg

2 likes

Ik heb al meer verkocht voor Frankrijk dan voor België, maar voor mij is het niet anders aangezien ik ze bij hetzelfde postpunt afgeef en toch niks te doen heb met de verzendkosten

1 like

Ja! Ik heb ondertussen meer naar Frankrijk en België verzonden dan in Nederland. Franse zeuren en vragen veel minder dan de tatta’s hier. Die willen bij wijze van spreke dat je nog je grote teen op meet om te vragen of ze wel in een broek passen.

29 likes

Ik heb twee verschillende gitaren en daar heb ik nieuwe snaren voor nodig, is er een gitaarkenner aanwezig die me kan helpen adviseren?

1 like

Ah wat leuk! Heb gisteren toevallig dat rompertje gekocht. Nu wil ik natuurlijk terug voor de pyjama :grin:

1 like

Ja is normaal, maar ze zijn hartstikke vervelend. Beetje niveau Marktplaats

1 like

Sorry even off topic n.a.v. dit gesprek hier: jullie hebben het allemaal over Vinted, maar is die dan fijner dan UW? Ik heb gigantisch veel kleding te verkopen en wil volgend weekend alles gaan uitzoeken en op internet zetten. Dit deed ik tot nu toe altijd via UW, maar moet ik overstappen op Vinted?

Vinted

PLUS Groter bereik
PLUS Geen geld afstaan voor verkoop
PLUS breed scala aan verzendopties
MIN Slechte klantenservice
MIN Als koper vaker gevallen waarbij dingen worden gecanceld
MIN Als verkoper direct een negatieve review als je door een reden iets niet op tijd/ of meer kan verkopen

United Wardrobe
PLUS Vaker verkopen aan Nederlanders/ Vlamingen
PLUS Betere klantenservice
PLUS Vernieuwde interface is gebruiksvriendelijker imo
MIN Afdracht van percentage aan UW per verkoop
MIN Meer zeikerds. Bied je iets aan voor 50 euro: “5 euro inclusief???” “Mevrouw?? Mevrouw??” Of m

8 likes

Ik heb zelf alleen maar goede ervaring met de klantenservice van vinted!

Ik vind vinted als koper chiller, want ik kan echt hele leuke dingen voor weinig geld vinden. Als verkoper verdien je misschien meer op UW:p

3 likes

Mondkapjes (want heb er niet genoeg om steeds schone aan te kunnen en wil kunnen afwisselen)

de peacock

set van 2

17 likes

Ik ook.
Ik zou nu eigenlijk wel een hoofd van etalagepop willen hebben met extra grote oren zodat ik al die mondkapjes daarop kan bewaren. :laughing:

3 likes

H&m

Oeps, tweede paar Dr Martens in een maand

25 likes