Show je laatste aankopen #5

Hoe koop je dat honden masker?

Geweldig <3

@anon4388265 dat doggo en monstera mondkapje is geweldig <3

2 likes

Via etsy had ik hem, je bedoelt die met donatie aan goede doel toch, niet het border collie masker?

Ja het goede doel, heb je een link?

Ik zie hem nu opeens niet meer staan, maar misschien heeft de verkoper ze wel nog, kan je vragen;

4 likes

En krijg je het geld dan pas als iemand het gekocht heeft? Of koopt Zalando het gewoon in en krijg je het geld ongeacht of iemand het koopt of niet?

1 like

Oh nou dat zou ik de moeite niet waard vinden. Hoef niet veel maar voor nieuwe nikes zou ik toch zeker wel een euro of 12 willen.
@anon42392789 Dank voor de samenvatting :grinning:
En qua verkoop? Via welk platform kom je sneller van je zooi af?

1 like

Heb je een linkje naar die met de hondjes? :slight_smile:

De verkoper link staat hierboven.

1 like

Zo’n (enge) make up pop/hoofd van vroeger

1 like

Haat me leven. Voor onder m’n thuiswerk joggingpak. Kreeg wel korting :woman_shrugging: #shoplocal

15 likes

Zalando koopt het gewoon in mits ze de staat goed genoeg vinden! Ik geloof wel dat je dat geld als tegoed krijgt op Zalando en niet op je rekening. Voor mij zou dat niet zo’n probleem zijn omdat ik daar regelmatig iets bestel, maar die lage bedragen vind ik te ver gaan.

@Branko je hebt gelijk hoor! Ik vind het systeem ook erg onvoordelig.

1 like

Heerlijk herfstige plantjes

41 likes

Lekker geshopt bij CuKi in Amsterdam (en me zwaar ingehouden) :heart_eyes:

Aglaonema Siam Aurora

Caladium Party Punch

Tradescantia Nanouk

En twee bloempotten:

(het meest rechter potje)
afbeelding

52 likes

21 likes

Hoezo haat mn leven? Zijn heel toffe schoenen :heart_eyes::heart_eyes:

Hoop dat die caladium het nog even volhoudt!

Ik ben gewoon zwak hahahaha heb dit helemaaaaal niet nodig (oprecht derde paar karhu’s en heb nog tig andere sneakers :upside_down_face:)

1 like

Vertel?

Ze gaan in winterrust en verliezen dan al hun blad, 1 van mijn caladiums zit al in de rustperiode :frown: