Show je laatste aankopen #5

Er schijnt wel een manier te zijn om ´m de herfst en winter door te krijgen met blad, zag ik laatst in een filmpje.
Bij mijn caladium zijn er bladeren aan het afsterven, maar komen er ook nieuwe bij. Dus ik begrijp ´m nog niet helemaal.

1 like

Nooo, dat had ze er wel ff bij mogen zeggen :sweat_smile:

Bij mij hangen inmiddels ook bijna alle bladeren er heel zielig bij op 2 kleine nieuwe na. Ga denk ik komend weekend alle stengels op die nieuwe na afknippen en ook minder water geven zodat ie klaar is om in winterrust te gaan… wel heel benieuwd hoe die volgend jaar dan terug komt!

Oh dat is je niet verteld? Wat kut. Ze gaan nu wel al bijna in rust helaas. Met een groeilamp kan je het nog wel een tijdje uitstellen!

Nou, dan ga ik er maar een goede twee weken van genieten :joy:

Maar nee, dat is me niet verteld helaas. Wel fijn dat ik het nu weet haha. Thanks!

2 likes

Ik kwam er ook pas achter toen ik zelf op zoek ging naar verzorging voor deze plant! Anders had ik hem waarschijnlijk weg gegooid in de winter.

Oh hele mooie kleur!

2 likes

Vet!

1 like

Waar kocht je deze? :blush:

Heel mooi! Ik vorig jaar ook zo’n soort jas gekocht (die ik m’n dekbedjas noem :rofl:) en ik begrijp nu echt waarom ze in Korea bv zo populair zijn want het zit echt héérlijk :blush:

1 like

Uggs?

Weet jij hoe het zit met de herkomst van de dons/veren in deze jas? Heb deze jas ook gezien en gepast maar wil heel graag een jas waar geen dieren voor geleden hebben (als in levend geplukt). Kom er op de website van Uniqlo niet echt uit.

Heb weer eens met mijn neus gekeken! Dank je :-). Misschien dan toch nog een keer kijken. Is de leukste winterjas die ik tot nog toe gezien heb.

1 like

Nee van park lane ofzo? Ken het niet, waren maar 30 euro

Haha ahh ik vind t wel sneu! Maar volgend jaar komt ie weer op, dat is wel heel leuk!

1 like

Zo lief! Meestal post ik wat op m’n stories, m’n feed is een beetje dood :sweat_smile:

IG

M’n IG is @nadianiet

5 likes

Hij is heerlijk zacht aan de binnenkant :smiley:

14 likes

Ik merk dat ik soms geen zin heb om heel de stofzuiger te pakken voor een aantal kruimels bij de bank en keuken. Dus ik hoop dat dit daarvoor fijn is.

Oh en hij kan ook water of omgevallen drinken ofzo opzuigen (?!)

7 likes

25 likes

Bedankt voor de tip! Heb de verkoper een berichtje gestuurd. :smile:

1 like