Ik zet hem gewoon op het balkon haha
Ik wil dat bad ook echt al ZO lang ZO graag, maar heb gewoon echt geen ruimte om hem op te bergen
Tubble anders? Die is opblaasbaar.
Jaa I know, maar mijn badkamer is niet groot genoeg om daar in de tubble te gaan haha. #firstworldproblems
Onder je bed proppen? Op je douche cabine zetten? Op de niet bad dagen als wasmand gebruiken en je huidige wasmanden wegdoen? Op de wasmachine zetten? Gewoon accepteren dat het in de weg staat?
Heb je gemeten?
Ik wil dat badje ook maar ik denk dat het moeilijk wordt omdat ik geen douchecabine heb maar een soort (ondiep) half bad/zitbad met gordijn er rond als douche. Dus als die emmer er al in past ben ik bang dat ik omver val als ik eruit wil.
Satijn is een soort weefsel, geen materiaal, een stof kan dus prima satijn viscose zijn haha.
Ik dacht, ik geef het mee, mocht je al jaren op zoek zijn naar een pyjama van 100% satijn ofzo want dat bestaat dus niet
Thanks! Ik ben altijd in de war met zijde in m’n hoofd. Ga het nu onthouden denk ik.
Ik haal ze ook vaak door elkaar, maar als ik aan de zijde rups denk weet ik het direct (satijn rups klinkt té vreemd).
Waar zijn de mondkapjes van?
Veritas!
Mooie kleur jas!!
Oeeeeeh heb je een link van die jas?
Stuur meteen maar weer retour
Het stopt niet, niet vanzelf
Onder mijn bed zitten lades waar hij niet in past, op de douchecabine past niet, wasmachine staat vol met printer en airfryer etc. haha. In mijn slaapkamer zou ik geen loopruimte meer hebben (ook niet als wasmand helaas) en random midden in de woonkamer als opslagplaats vind ik ook niet echt geslaagd. Dus ja niet echt handig. Maar komt vast wel ooit in een volgend huisje
@Twijfelaar jaa het past helaas niet, heb echt een mini badkamertje en het raam van de douchecabine zit in de weg.
Bummer! Ik typ dit vanuit mijn Tubble.