Show je laatste aankopen #5

waaaar?

Wauw, die broek! :heart_eyes:

1 like

Van fiveunits! De Clara bouclé

1 like

Unisa

18 likes

Geïnfluenced door het adventkalendertopic

11 likes

Wauw! Waar is deze van?

Ik ben je ook gaan volgen! Mijn naam begint met een R en er zit een kleur in :grimacing:

1 like

Fiveunits!

1 like

Deze dikke pil.

@Max ben jij dit?

9 likes

Hema aankopen :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes

25 likes

40 likes

Niet echt voor dit weer maar ach, was in de korting en ik kon het niet laten :sweat_smile:

16 likes

Dit was niet de bedoeling eigenlijk…

30 likes

DAAR IS ZE WEER. Cant unsee

7 likes

PSA heb even Sherlock gespeeld en ze heet Olivia Vinten en heeft eerder voor belangrijke designermerken gewerkt maar is nu opeens staple inditex model, lijkt

5 likes

Wat dromerig! Waar is deze van?

H&M!

1 like

Jaaaaa dit bad, dit is niet normaal! Ik ben er vanavond voor het eerst in geweest en het was echt fantastisch. Ik ben zo blij. Ik was bang dat het niet lekker zou zitten, dat je zo ‘opgevouwen’ zit. Maar ik vind dit misschien nog wel fijner dan een normaal bad?! In een normaal bad kan ik soms niet echt een goede houding vinden, in dit bad kan je heerlijk gewoon zitten. Doordat het wat kleiner is zit je beter, omdat je aan alle kanten soort van steun hebt? In ene normaal bad ‘dobber’ je meer, ook wel eens relaxt maar dit is ook juist wel heel fijn. En je kan ook chill tv kijken terwijl je in bad zit haha. En zoals ik hier al had gelezen; soms gewoon even je voeten over de rand om je benen te strekken. Werkt top. Ik heb er anderhalf uur in gezeten denk ik. Mijn droom was echt om een bad te hebben (niet mogelijk in dit (huur) huis en ook geen zicht op een ander huis) en nu opeens heb ik een bad, voor 50 euro? :joy: Ik raad het echt iedereen aan!

100 likes

Kan je ook een beetje lekker hangen en bv een boek lezen?