Misschien wel door corona dat het wel haalbaar is om veel te shooten voor grote fast fashion bedrijven maar de shows van de grote modehuizen op hun gat liggen.
Interessant! ik had het omgekeerde verwacht
Ja boek lezen is ook veel fijner in zo’n zitbad, omdat je niet zo wegzakt! Enige wat je niet kan is helemaal onder water, dat vind ik in een normaal bad wel fijn dat je af en toe even helemaal kan onderdompelen. Maar anderzijds kan je dus ook juist goed in dit bad zonder je haar nat te maken, dat lukt mij in een normaal bad dan weer niet haha.
Ja ik was de mango al bewust aan het blokkeren
Zeer zeker! Mooiste boek wat ik in 2018 gelezen heb, enjoy!
Ik heb het misschien even gemist maar waar laat je dit ding? Kun je hem opvouwen oid?
Nee dat kan helaas niet. Mijn zus heeft hem gewoon op een rommelkamer staan.
Oehh ik heb hem ook besteld, ben zo benieuwd nu! Hopelijk hoef ik over een paar dagen nooit meer speciaal naar m’n moeders huis om in bad te kunnen.
Haha ik ben echt benieuwd naar jouw sportkledingcollectie, volgens mij heb jij heel veel mooie setjes
Ik zet hem gewoon op het balkon haha
Ik wil dat bad ook echt al ZO lang ZO graag, maar heb gewoon echt geen ruimte om hem op te bergen
Tubble anders? Die is opblaasbaar.
Jaa I know, maar mijn badkamer is niet groot genoeg om daar in de tubble te gaan haha. #firstworldproblems
Onder je bed proppen? Op je douche cabine zetten? Op de niet bad dagen als wasmand gebruiken en je huidige wasmanden wegdoen? Op de wasmachine zetten? Gewoon accepteren dat het in de weg staat?
Heb je gemeten?
Ik wil dat badje ook maar ik denk dat het moeilijk wordt omdat ik geen douchecabine heb maar een soort (ondiep) half bad/zitbad met gordijn er rond als douche. Dus als die emmer er al in past ben ik bang dat ik omver val als ik eruit wil.
Satijn is een soort weefsel, geen materiaal, een stof kan dus prima satijn viscose zijn haha.
Ik dacht, ik geef het mee, mocht je al jaren op zoek zijn naar een pyjama van 100% satijn ofzo want dat bestaat dus niet
Thanks! Ik ben altijd in de war met zijde in m’n hoofd. Ga het nu onthouden denk ik.