Show je laatste aankopen #5

Satijn is een manier van weven en niet een soort stof. Dus viscose kan ook satijn zijn. Of bedoelde je zijde? (Zijden pyjama’s zijn Wel vaak een paar honderd euro dus je weet vaak wel of het zijde is haha)

Oohh oeps @VickyViolence was me al voor haha. Nevermind

1 like

Ik haal ze ook vaak door elkaar, maar als ik aan de zijde rups denk weet ik het direct (satijn rups klinkt té vreemd).

3 likes

de mondmaskers

regenhoedje

16 likes

Waar zijn de mondkapjes van?

Veritas!

1 like

Mooie kleur jas!!

1 like

Oeeeeeh heb je een link van die jas?

Stuur meteen maar weer retour :roflmao:

12 likes

Het stopt niet, niet vanzelf

7 likes

Onder mijn bed zitten lades waar hij niet in past, op de douchecabine past niet, wasmachine staat vol met printer en airfryer etc. haha. In mijn slaapkamer zou ik geen loopruimte meer hebben (ook niet als wasmand helaas) en random midden in de woonkamer als opslagplaats vind ik ook niet echt geslaagd. Dus ja niet echt handig. Maar komt vast wel ooit in een volgend huisje :relieved:

@Twijfelaar jaa het past helaas niet, heb echt een mini badkamertje en het raam van de douchecabine zit in de weg.

Bummer! Ik typ dit vanuit mijn Tubble. :smirk:

6 likes

Je gaat geen spijt krijgen!
Ik ben er echt heel blij mee, ook tijdens mijn werk lekker droog en warm op de fiets :slight_smile:
Mooie kleur ook!

1 like

Ahh enjoy! :blush:

1 like

Zara!

Laatste is een deurstopper!

25 likes

@Dojacat @Ovenschaal hebben jullie de jas al binnen? Geeft de pluche ook zo af op jullie kleren? Mijn zwarte broek hing vol :frowning:

Leuk! Dit bureau heb ik toevallig gister ook gekocht!

1 like

Ik ga morgen nog eens een lange wandeling doen, als ie dan nog steeds afgeeft stuur ik idd een mailtje! Vind het ook echt zonde, als dit de “standaard” is durf ik hem niet naar kantoor aandoen. Het was écht veel, niet gewoon 2 pluisjes

1 like

ik dacht even dat dit arie boomsma was

4 likes

15 likes

Dit nachtkastje heb ik ook! Alleen van de action, kostte rond de 20 euro daar, zag ze gisteren nog liggen.

1 like