Show je laatste aankopen #5

Met 20% extra korting op de sale bij Nike:

Voor mij:

Voor mijn dochter:

13 likes

Het enige nadeel is de 13 euro verzendkosten, maar ik kon het nergens anders vinden

2 likes

Ken jij een truc om het te stoppen? Of heb je hem gewoon teruggestuurd?

Wat een mooie kleuren en meubels, waar zijn de okergele stoelen van?

Ah thanks! De gele eetkamerstoel is de Dutchbone Haily. Maar die heb ik zelf niet gekocht, lijken me niet comfortabel door de grote opening bij je rug en zijn erg duur.

Eetkamerstoelen zoek ik nog leuke dus als iemand nog tips heeft?

Wij hebben deze gekocht van profijtmeubel, maar dan in een crèmekleur:

Ik heb lang gezocht naar mooie stoelen die lekker zaten haha. We krijgen ze als het goed is over 3-4 weken binnen, in de winkel zat deze erg fijn :heart_eyes:

20 likes

Oké toch maar een werkplekje creëeren. Het geeft me denk ik meer rust als het allemaal van mijn eettafel af is.

43 likes

Ik denk eigenlijk dat het niet uit maakt hoe lang je bent omdat je in een zithouding zit? Je knieën komen dan hoger maar het bad is heel diep dus je zit nog steeds lekker onder water. Ik denk dat het niet uit maakt eigenlijk (en volgens mij had ik in dit topic ook reacties van mensen gelezen die lang zijn en het niet uit maakte)

1 like

@Bathwater het heeft even geduurd voordat ie binnen was/ik het pakketje op kon halen, maar ik zou je nog wat laten weten over die flared jeans. Ik had dus deze besteld https://m.aboutyou.nl/p/vero-moda/jeans-vmsaga-5072716 en die is echt perfect! Volgens mij wel alleen maar in het zwart verkrijgbaar, maar hij is voor mij lang genoeg in lengtemaat 32 (ik ben 1.70m) én hij is niet mega wijd aan de onderkant.

Overigens hoorde ik op mijn werk dat de flared jeans van LtB ook heel fijn zijn, maar die zijn volgens mij wel wat duurder dan Vero.

2 likes

Dit moet ik ook hebben!!! :hugs:

1 like

Ik heb het bad ook besteld na @tuula haar lovende recensie. Mijn vriend van 1,95 m vindt het bad ontzettend comfortabel, juist omdat je een beetje krap zit. Wij kwamen allebei nauwelijks uit het bad toen we het aan het uitproberen waren en er nog geen water in zat, maar als het gevuld is met water kom je er heel eenvoudig uit.

8 likes

Ik wil zo verdomd graag een bath bucket maar hij kan niet in de douchecabine staan en geen idee hoe ik het water dan afgevoerd krijg. Onze douchebak is echt 35 cm hoger dan de vloer waar de bath bucket op komt te staan :expressionless: Denken de ervaringsdeskundigen dat het afvoeren dan goed gaat?

1 like

Misschien kan je dat buisje verlengen? Dat lijkt me niet zo ingewikkeld. Gewoon dat buisje even meenemen naar de bouwmarkt denk ik haha

1 like

Bij dou.glas met 25% korting. Tip als je twee goedkope dingen toevoegt zoals wattenschijfjes dan krijg je op alles 25% korting.

14 likes

Ik wilde die set van cadeauset van benefit toevoegen maar die doet natuurlijk niet mee. :pensive: Misschien ook maar beter…

Bij Feelunique (vooral de Franse website, die hebben nu 30% korting op alles zonder aankoopminimum) en Lookfantastic krijg je op Benefit wel korting - sorry als ik je daarmee enable haha.

1 like

:heart:

Ik wil er mezelf ook weer eentje cadeau doen. :joy:

4 likes

Mijn vriend leegt zijn aquarium met een tuinslang en zuigt er dan even aan en doet hem vervolgens in wc. Dan gaat het water eruit, mits je de lang naar beneden doet. Dus dat zou een oplossing kunnen zijn.

3 likes

Ik wil ook zo’n klein bad geval…ik heb wel een echt bad maar ik ben te klein om erin te liggen zonder kopje onder te gaan. Ik ga ook altijd dwars erin zitten zodat ik mezelf kan vast klemmen. Lekker een boekje erbij, heerlijk. Maar ik zie mezelf al zitten in een soort bad inception :sweat_smile:

Jeukt die Acne sjaal? @Lula @Rozevarken @Bergson aangezien die van wol is