Show je laatste aankopen #5

@pastelzwart Nog nooit van deze truc gehoord, dus guess what ik zojuist besteld heb :partying_face:

afbeelding

10 likes

Nice! Goeie tip! Zijn de verzendkosten een beetje te doen?

Ik ben ook met deze gestart, en heb ondertussen de Versa. Ik kan niet meer zonder!

1 like

Ook Veritas!

1 like

Nee, vind ik niet! De melanges zijn wel ieeeeetsies grover, maar nog geen kriebel. De effen kleuren zijn sowieso super zacht.

1 like

Naar België is het ongeveer €5 volgens mij! Heb er al verschillende keren besteld, is altijd goed gegaan.

Ik vind hem niet jeuken (heb er 2). Draag ze ook vaak rond mijn hoofd als capuchon hoofddoek en ze prikken dan ook niet in mijn gezicht. Bij andere sjaals raakt mijn huid daar nog weleens geïrriteerd van

Heel leuk! Waar is hij van?

1 like

Thanks!!

Ah, die krijg ik van m’n vriend voor m’n verjaardag! Kan niet wachten. Welke maat heb jij? Want die kleinste maat is een stuk smaller dan m’n huidige sjaal en ben bang dat hij dan zo iel wordt.

1 like

Ik heb Jazz Club van margiela gekocht, thanks! Al is hij daar duurder dan bij Bijenkorf.

2 likes

En nu is het even klaar… tot black friday tenminste

31 likes

Goede tip! Ik heb hem net ook besteld

1 like

waar zijn de thee/ handdoeken van:)?

Dat doen ze voor @Bergson dan heeft ze een reden om een nieuwe te kopen!

6 likes

Kan je een review van de CATRICE make up geven als je hem hebt gebruikt?

1 like

@Bergson Thanks voor jullie antwoord. Ik denk dat ik deze winter ook zo’n sjaal nodig heb

2 likes

Poging 839292 om oorbellen in te doen en te houden

7 likes

Ik zou die 200x45 krijgen, maar denk dat ik die €40,- extra er dan zelf bij leg en dan die 200x70 koop.

1 like

Je hebt eindelijk handdoeken en theedoeken!

1 like