Show je laatste aankopen #5

Ohhh de schoenen, heb je daar een link van?

Ik heb de foundation en concealer de afgelopen dagen al een paar keer gebruikt en ik ben echt heel enthousiast. Normaal creasen foundations weleens op het einde van de dag naast mijn neus (in die plooi zeg maar) en gaat het op mijn kin een beetje raar doen omdat die wat vetter is, maar met deze nergens last van. Mijn wangen, neus en voorhoofd zijn in de herfst/winter heel droog waardoor ik best snel droogtevelletjes heb. Met veel merken wordt dat heel lelijk, maar met deze helemaal niet. Lijkt zelfs alsof er geen velletjes zitten :grin:. Dekking van de concealer is ook heel goed. Creased niet en voelt niet dik of raar. Bedekt mijn ik-ga-veel-te-laat-slapen kringen heel netjes.
Kleuren zijn trouwens ook echt top (zag op internet zelfs voor donkere huidskleuren, maar die had mijn mini kruidvat niet). Ik ben best bleek en de kleur cool cashmere matcht perfect terwijl dat nog niet eens de lichtste kleur in het assortiment is. Dat is sowieso al uniek want normaal matchen kleuren nooit zo goed bij mij haha.
Hoop echt dat ie lang in het assortiment blijft en niet weer na een paar maanden opeens foetsie is

@Izzie geen linkje helaas want ik heb ze op vinted gekocht, maar het zijn in ieder geval de new balance w530sc, misschien kun je daar iets mee?

11 likes

Wat is het verschil tussen een theedoek en een keukendoek? Ik heb überhaupt maar een soort haha

1 like

Theedoek is altijd die dunne waarmee je servies afdroogt. De dikke noem ik zelf gewoon handdoek maar schijnbaar is keukendoek ook een woord.

1 like

Ohh haha okee ja ik droog af met theedoeken idd en wat van badstof is noem ik idd handdoek :grinning:

2 likes

Ja waarom weet ik zelf eigenlijk ook niet??

9 likes

applepencil

Apple Pencil (Slim om een witte pen op een witte achtergrond te doen)
en dolce gusto cupjes 3x16 stuks voor 7,99. via Amazon. (Prime Day)

4 likes

Van welk merk is deze?

Ik heb deze laatst ook gekocht! Zit als gegoten, valt normaal en is erg flatterend moet ik zeggen. Wist niet dat dit een influencers ding was haha.

Voor naast mn nieuwe muur :sunglasses:

25 likes

Herkenbaar. Vooral als je naar iets specifieks op zoekt bent, kan het nogal eens verwarrend zijn. Gelukkig kun je vrij goed filteren op de site!

De beste reden!

2 likes

Deze duurzame cardigan van The Knotty Ones. Gigantisch duur (€230) dus ik ben nog niet zeker of ik hem houd… Ben bang dat ie me nog ronder en boller maakt haha.
Ik pas 'm nog een keer wanneer ik er niet bijloop als een vogelverschrikker.

Edit: ga 'm houden hoor haha dat bolle effect valt wel mee :smiling_face_with_three_hearts:

50 likes

Oh wauw :heart_eyes:

1 like

Hij is wel echt supermooi!

1 like

Veels te duur maar wilde m al zo lang hebben

46 likes

Kocht ik vorig jaar nog sloffen bij de Appie, dit jaar een plaid. Volgens jaar dan maar een pyjama of zo? :stuck_out_tongue:

15 likes

Die geur, die schaal, opslag verliefd :heart_eyes:

35 likes

Waar is je schaal van? :heart_eyes:

Van Antraciet in Leiden :blush:

2 likes