Show je laatste aankopen #5

Laarsjes van de Costes waarin mijn voeten echt schuiten zijn.

23 likes

daglicht lamp

Werd er nu al leip van dat ik in de avond slechter tot niet kon borduren.
Daglicht lampje van de Lidl. 19,99

Ik kan maar beter stoppen met die no buy :sweat_smile:

edit; zit nu te bedenken dat ik hem dan met puzzelen en kleuren dan ook kan gebeuren. win win situatie.

17 likes

SE 2020? :smiling_face_with_three_hearts:
Ik heb die nu twee weken ongeveer. Hele fijne, mooie telefoon!

4 likes

oeee ik ben heel benieuwd hoe die is! Als het goed is komt de lamp vrijdag binnen.

Ik heb hem ook al een half jaartje ofzo en hij is inderdaad heel fijn en het formaat is chill! Ik heb lang getwijfeld over een iPhone vanwege de prijs maar ik wil nu niet meer terug, haha.

1 like

Ahhh ja, ik had hiervoor de iPhone 7. Vind het formaat van de iPhone 7/8/SE2020 mega fijn. Ik hou niet zo van die hele grote telefoons. En de portretmodus is echt tof!

1 like

Ik weet dit niet honderd procent zeker, dus check het vooral even na: Volgens mij is het niet zo goed om zo’n daglichtlamp savonds te gebruiken, omdat je dan minder goed slaapt. Mensen die last hebben van een winterdip moeten juist dat ding sochtends aanzetten.

1 like

oh ik weet niet of dit z’n daglicht lamp is om vol op je bakkes te zetten, maar wel een goeie om even te onthouden! Dankjewel!

1 like

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:!!! Gelijk besteld als ultieme Kerst-liefhebber!
Thanks voor de tip!

Die linksonder :heart_eyes:

1 like

Carhartt

Fluffy pet is nogal een impuls aankoop. Hopelijk past hij op mn kleuterhoofd.

29 likes

Poosje terug deze kattenbak in het wit besteld en hij bevalt goed.

Nu twee grijze besteld en zodra de witte weer leverbaar is komt die er ook nog een keer. :sweat_smile:

7 likes

alvast voor in ons nieuwe huis :heart_eyes:

55 likes

Mooi! Als extra stoel “bij” een bank?

Ja!

Deze flitsende party blingbling korte sporte legging!!!
Helemaal zin om weer de show te stelen :woman_cartwheeling::biking_woman:t2:

8 likes

Nou jongens ik heb de moed kunnen verzamelen. Ga voorlopig niet meer naar m’n spaarrekening kijken.

57 likes

Elektrisch zo te zien? Oef.

Echt een mooie fiets! Hoe wil je hem gaan wegzetten? Heb je ergens waar die binnen kan staan? M’n moeder wil ook een elektrische, maar ze is zo bang dat ie gejat wordt.

Nee kan helaas niet binnen. Op slot met twee sloten, ergens aan vast en de accu eraf. En heb een verzekering afgesloten waarbij ze een chip erop plaatsen zodat ze m kunnen volgen als hij gejat wordt.

17 likes