Show je laatste aankopen #5

Jaaa hij lijkt me ZO fijn!

zijn niet zwart maar heel donkerbruin/bordeauxrood achtig

52 likes

Ja ik heb een geruit wollen jack met nog eens extra teddy voering aan de binnenkant en woon zo ongeveer in dat ding. Zou echt een hele collectie in die stijl kunnen kopen, maar dat vind mijn bankrekening niet zo tof helaas haha

Goede korting wel! Ik zag gisteren de duurzaamheidskorting ook staan. Ik verbaas me daar wel over want Dr. Martens schijnt juist helemaal niet duurzaam te zijn kwam ik laatst tegen? Is dat dan schaamteloze marketing van Zalando?

In februari stond ik in Lissabon in deze winkel en zojuist kom ik dit merk tegen via Zalando. Mindfuck? Destijds was mijn maat niet op voorraad in de winkel, dus ik heb nu online een paar besteld. Ik ben benieuwd hoe het past. Er zit geen rits in, dus ik ben bang dat het niet gaat passen. :slightly_frowning_face:

Met code ‘herfstdeal20’ voor 75 euro afgerekend trouwens.

2 likes

Dit had je dus niet moeten zeggen. Bye geld.

3 likes

Vond t ook vreemd, dacht eerst het is vegan leer.
Maar blijkbaar is het dan ergens gemaakt waar het leer op een duurzame manier wordt… gebruikt/geproduceerd oid

1 like

Heel leuk waar heb je ze gekocht?

Jaa echt he :heart: Heb gisteren ook een bestelling gedaan bij hun.

2 likes

Bij Zalando! https://www.zalando.nl/bianco-biajudia-long-boot-laarzen-dark-brown-bj011a08l-o11.html

2 likes

Is dit wat je verwachte? :joy:

2 likes

Ben vet benieuwd stiekem hoe het er precies uitziet :smile: heb je al een keuze gemaakt voor je stoelen?

1 like

voor de wingspanfans echt een dikke aanrader

3 likes

Ben door jouw aankoop van dat schoenenrek eens op hun site gaan kijken, maar letterlijk alle leuke dingen zijn al uitverkocht. :sob:

2 likes

M’n vriend en ik zijn al de hele dag aan het zoeken naar leuke sjalen op Vestiaire. Dit is die van mij en hij twijfelt nog.

20 likes

deze adventskaars van de dille & kamille

19 likes

Deze laarsjes. Normaal draag ik wat ‘nettere’ schoenen, dus ben heel benieuwd hoe vaak ik ze ga dragen :grin:

10 likes

Een digitale piano, zo blij mee!

29 likes

Voor 25 euro van de Kruidvat (supertrash). Geen idee of het wat is, ben benieuwd.

17 likes

Supertrash blijft maar opduiken, maar ik dacht dat zij failliet waren?