Show je laatste aankopen #5

Hoeveel vakken heb(ben) je/jullie? @anon25085977 @Lovbog

Ik wil ook die prullenbak voor in het nieuwe huis. :smile:

Omdat ik het niet altijd fijn vind om een ‘vrouwelijk’ lichaam te hebben. Zo’n binder zit misschien niet zo lekker, maar het helpt wel om mijn buitenkant beter te laten passen bij hoe ik me vaak voel, en dat is voor mij ook wat waard :slight_smile:

50 likes

Is die goed luchtdicht of hebben fruitvliegjes nog steeds de kans?
Ik wordt hier gek van die beesten.

Ben heel benieuwd naar je ervaringen!

1 like

Ik heb 1 vak! Was in de aanbieding op amazon

Al 2 maanden in mijn hoofd, dus dacht nu even boeieee treat yourself!! Kan nu niet wachten tot ze binnen zijn :grin:

48 likes

Lantaarn en terracotta bloempotten van H&M

Plantenrek Vida Xl

Fotolijst Xenos

Bankje Casa lantaarn en kussen Karwei.
Bloempot Sostrene Grene

34 likes

dit is echt het ultieme FF interieur hahaha

6 likes

Haha ja samen met een monstera in de hoek.

Ik heb twee vakken (11 + 23)

@instantramen haha ja wel een beetje hè. Krijg je er van als je geen compromissen hoeft te sluiten denk ik. Eens zien wat ik met de rest ga doen.

2 likes

Ik heb 1 vak (de 36 liter) en de vuilniszakken ervoor bestel ik via brabantia zelf of via andere webshops als die toevallig een goede aanbieding hebben. Hij staat mooi in de keuken vind ik. In de zomer / wanneer het echt heel warm is binnen, merk ik wel dat hij wat begint te meuren, maar dat heb je met elke vuilnisbak. Naast deze vuilnisbak heb ik ook een mini vuilnisbak bij het aanrecht, waar ik tijdens het koken kleinere dingen in doe, die vuilniszakken daarvoor haal ik bij de Blokker (deze https://www.brabantia.com/nl/sort-go-afvalemmer-3-liter-mint/ )

Ik heb geen fruitvliegjes gemerkt nog, hout vasthouden, en ik vind hem best handig wisselen. Ik denk dat dit erg lang in onze keuken gaat blijven staan.

Mijn vriend vindt het wel jammer dat we zelf nog de klep moeten induwen om hem te openen, hij had liever eentje gehad met een sensor die vanzelf opengaat, maar ah… Ik was verliefd…

3 likes

Ik niet zelf maar mijn dochter.
Maar vind hem zelf ook zo scheetig!!

20 likes

5 boeken voor €35 bij Boekenvoordeel :grin:

Dit is ook wel de perfecte samenvatting van mijn boekensmaak haha, thrillers en chickflicks.

21 likes

Ja daar ga ik ook regelmatig kijken idd! Goeie reminder om binnenkort in mijn vakantie weer eens langs te gaan, thanks!

1 like

Ik had garen nodig en wilde deze kleur stofjes nog. En ja de garen heb ik ook besteld. :joy:

7 likes

12 likes

Ik weet niet hoe duur jouw shampoo is, maar deze shampoo werkt bij mij heel goed tegen schilfers en irritatie en is oké qua prijs; https://www.hollandandbarrett.nl/shop/brands/zarqa/#icmp=zarqa_redir

1 like

Ik heb hem ook al een dikke 4 jaar. Nog steeds heel blij mee. Heb ook roze :heartpulse: De stof is ook heel makkelijk schoon te maken. Balpeninkt poets je er ook zo vanaf?

Geinfluenced dus 2 wasparfums gekocht, wel duur maar hoor er goede dingen over. Ben wel bang dat het overhyped is. Heeft iemand hier al ervaring mee?

geen ervaring maar alles wat serena verspon aanprijst vertrouw ik al niet dus ja haha heb je niks aan

13 likes