Show je laatste aankopen #5

@Jeg Ginger shampoo van de Body Shop vind ik ook een aanrader! Geen last meer van een droge hoofdhuid en schilfers.

3 likes

Wilde net precies dezelfde aanraden haha, het is echt mijn holy grail. Ik loop al sinds m’n jeugd bij de derma voor hoofdhuidproblemen en sinds ik elke dag die shampoo gebruik heb ik bijna helemaal geen last meer. Mijn medicinale lotions gebruik ik zelfs nog maar een paar keer per jaar.

1 like

Die van mij ook. Naar mijn idee alles geprobeerd en deze gebruik ik nu al jaren naar volle tevredenheid. Nergens meer last van.

Ik heb ook de intenso. Had de geur anders verwacht. Al met al vind ik hem wel wat tegenvallen.

Tip wanneer je je was in de droger doet: klein beetje op een sok of washandje doen, aantal druppels maar, en dan ruik je de geur goed als je was uit de droger komt.

Serena Verspon heeft ook wasparfum aangeprezen idd maar dat was een ander merk. Wel met veel meer geuren. Ben daar ook wel benieuwd naar.

Deze bloesjes van de Monki!

10 likes

Het vest

Beide van Comptoir de Cotonniers

6 likes

Net een beetje impulsief mijn eerste pak gekocht maar ik kon het niet laten omdat Suitsupply nu echt een heel goede sale heeft

40 likes

amazonDE

NIeuwe 20CM ringen ook maar besteld. Via Amazon DE

7 likes

Heel mooi! Weet jij hoe de maten vallen?

Kende ik nog niet, maar mooi zeg! :blush:

1 like

Wat een leuk model!

1 like

Haha wow, jij bedankte hem natuurlijk hartelijk voor dat ontzettend behulpzame antwoord :laugh:. Lastig als je niet kan passen. Helaas hebben ze nu storing waardoor de korting niet te zien is dus ik zit met mijn winkelmandje af te wachten tot die voorbij is!

1 like

Deze allstars voor 20 euro bij mijn kruidvat :scream:. Daar kon ik ze niet voor laten liggen.

37 likes

images

Ik leef echt op chelsea boots, maar ze gaan zo snel stuk. Dus nu Dr. Martens proberen. Ze adviseren een maat kleiner, maar die waren niet in de sale en 60 euro duurder. Van mijn andere Dr. Martens heb ik ook mijn eigen maat.

21 likes

Aah van welk van welke dieren ben je peter of meter? (Brief onderin)

1 like

Ik heb in deze ook gewoon mijn eigen maat, dus hopelijk passen ze gewoon!

1 like

Same! Ik gebruik m nu een dik half jaar, en ook helemaal geen last meer. Eerst vond ik 'm wat duur… Maar je doet gelukkig heel lang met zo’n fles. Vergeleken met die van jou @Jeg is dit een schijntje! Sowieso het proberen waard.

1 like

Oooh haha! Nog geen, ik had een cadeautje van haar gekregen omdat ik haar stichting steeds promoot. (Had ook niet door dat dit op de foto stond). Ze maakt nu digitale aquarel foto’s voor 5 euro en ik zit iedereen daarmee te spammen :joy:. Het is trouwens van stichting Djimba dieren in nood. Mocht iemand geïnteresseerd zijn :innocent:

1 like

ben meteen geinfluenced

mn fav flare in een andere kleur

sandalen uit de sale, hopelijk passen ze goed

en deze met veel korting, ook door hier

22 likes

Haha nee de kortingen zijn echt heel goed. Ik zag ze en toen poef weg :eek:. Maar had ze dus gevraagd of het een storing was en dat klopte. Zit dus nog steeds elke keer te verversen met dat pak in mijn winkelmandje.