Show je laatste aankopen #5

Het werkt weer!

1 like

Yes, eindelijk gelukt! Pak en top met korting van Suit Supply.

17 likes

Ik ben zo benieuwd naar hun pakken, even naar de winkel gaan om de lengtes van de broeken te passen.

Dit jurkje.

Alleen de panty even wegdenken. Vind combi met panty echt niet mooi. Of vinden jullie dat t wel kan??

56 likes

Nu niet maar in de hersft of winter wel.

9 likes

Ja ik ben ook zeer benieuwd naar de pasvorm en kwaliteit. Ik heb nu een broek uit de ‘tall’ collectie omdat die nog over was dus hopelijk zit dat goed. Normale pantalons zijn vaak aan de korte kant dus ik verwacht van wel.

Als de winkel dichtbij is is passen een beter idee en dan kun je ook meteen de kleuren beter zien en de stoffen voelen. Er zijn wel al veel maten weg dus als je iets uit de outlet wil zou ik wel snel gaan!

2 likes

Phoeee ik heb geen idee haha. Zijn zwangerschapspantys. Ik denk 40. Redelijk dik idd! Vind 20 eronder ook veel mooier denk ik! Had die panty nu al aan tijdens het passen dus vandaar dat ie er nog onder zat, maar vond het nu zoooo degelijk ofzo. :sweat_smile:

2 likes

Oh ik vind het met de panty juist leuk! Maar inderdaad wel meer voor de herfst of voor wat kouder weer. Ben zelf een groot voorstander van zwarte panty’s dus ik begrijp vaak niet waarom men het zo lelijk vindt.

4 likes

Nou ik had em al aan bij een ander (zwart) jurkje en vind hem daarbij wel heel leuk. Maar bij dit jurkje dus degelijk haha. Ik ben ook zwarte panty fan maar het hangt beetje af waarbij ofzo :sweat_smile:

1 like

Waar komt die favo flare vandaan? Nooit genoeg flared broeken en mijn lievelingsbroek begint wel heel erg te slijten.

Waarom bestel je dat niet gewoon bij p&b zelf? Ik bestel bijna nooit bij zalando dus geen idee of dit een domme vraag is

Even drie makkelijke shirts van scotch en soda

3 likes

hahaha

10 likes

nee ik ook niet maar had nog een bon van 10 eu😎

1 like

Kaarsen van hay (5 euro per stuk lolll) de rest van &klevering

43 likes

A dirty mind is a joy forever

18 likes

Ik dacht even dat ik de forumtrendopvolger van de satisfyer had gemist ofzo.

14 likes

Jaaaa die kaarsen I can’t :heart_eyes: heel insta staat er vol mee ik moet het ook maar het slaat zo nergens op

Haha ja echt achterlijk, maarja ik heb ook wel eens idioot dure geurkaarsen gekocht dus dan valt dit eigenlijk heel erg mee :thumbsup:

2 likes

Ga je ze branden of meer voor de sier haha