Iemand enig idee hoe lang Zalando Lounge normaal doet over verzenden? Er staat nu dat het ergens in de komende 14 (?!) dagen kan binnenkomen, duurt dat altijd zo lang?
(Overigens gezwicht voor de Onitsuka tigers haha)
Iemand enig idee hoe lang Zalando Lounge normaal doet over verzenden? Er staat nu dat het ergens in de komende 14 (?!) dagen kan binnenkomen, duurt dat altijd zo lang?
(Overigens gezwicht voor de Onitsuka tigers haha)
Bij mij duurde het helemaal niet zo lang. Wel iets langer dan normale Zolando, maar gewoon 5 werkdagen ong.
Ja en zeker niet beschonken want dan vind je ze nooit meer terug😂
Verder echt hele fijne dingen idd!
Is heel verschillend, soms heb je het binnen 2/3 dagen en soms duurt het wel een maand.
Hangt af van de ‘actie’, soms staat er ‘versnelde verzending’ ofzoiets bij en normaal gezien kan je bij het afrekening en de bevestiging zien rond welke datum het bezorgd zal worden
Die wil ik ook wel.
Ik heb hem na al die tijd EINDELIJK besteld. Mocht nu, aangezien we binnenkort eindelijk verhuizen en meer ruimte hebben.
@mercurysummer Lamp komt pas in november, dus ik zie evengoed heel graag jouw lamp wanneer ie hangt haha
Nu ben ik arm
Omg die lamp is leuk!
JOH ik zie nu pas dat die data echt haar keukendisco’s zijn, en niet de data van de tour van volgend jaar met steden, supergrappig
Die lamp die wilde ik eerst kopen maar mijn man niet.
Ik hoop alleen dat het bij een iets voller figuur ook mooi staat haha, ik heb totaal niet het lichaam van het meisje op de foto.
Er staat geen meisje op de foto
Ohja oeps ik had mijn vriend een andere foto gestuurd haha.
Oh dit geeft mij wel hoop dat het leuk gaat staan! Dankje