Show je laatste aankopen #5

X 3! Voor verjaardag van mijn zus neem ik haar en mn nichtje mee naar de dierentuin

28 likes

Die wil ik ook wel. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb hem na al die tijd EINDELIJK besteld. :joy: Mocht nu, aangezien we binnenkort eindelijk verhuizen en meer ruimte hebben.

@mercurysummer :eyes: Lamp komt pas in november, dus ik zie evengoed heel graag jouw lamp wanneer ie hangt haha

Nu ben ik arm

65 likes

Omg die lamp is leuk!

1 like

JOH ik zie nu pas dat die data echt haar keukendisco’s zijn, en niet de data van de tour van volgend jaar met steden, supergrappig :joy: :joy:

1 like

Eerste Rituals aankopen ooit met een cadeaubon!

15 likes

25 likes

Die lamp :heart_eyes: die wilde ik eerst kopen maar mijn man niet.

1 like

Ik hoop alleen dat het bij een iets voller figuur ook mooi staat haha, ik heb totaal niet het lichaam van het meisje op de foto.

Er staat geen meisje op de foto :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Ohja oeps ik had mijn vriend een andere foto gestuurd haha.

Oh dit geeft mij wel hoop dat het leuk gaat staan! Dankje :smile:

1 like

& @tijgerlelie : https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0901607003.html

1 like

Voor het eerst in maanden de stad in geweest. Best wel fijn :slight_smile:

9 likes

Ooooh wil je laten weten of je tevreden bent van dat dieren zeteltje? Ik wil heeeeel graag zo eentje voor de hondjes als hun nieuwe plekje af is omdat ze dan niet meer bij ons mogen slapen (:sob::sob::sob::sob:).

Zal ik doen! Ik krijg hem wel pas midden augustus binnen ofzo, dus het duurt wel even. :smile:

1 like

jurkje vila. Had deze al eens besteld maar zat boven zo los (terwijl het daar meestal net te strak zit), dus nu maatje kleiner in de hoop dat dit er minder als een tent uitziet

En deze opnieuw omdat degene die ik toegestuurd kreeg onderaan helemaal vervormd was door de vorige klant, die ‘m in zo’n knoopje gedraaid had zoals hieronder :mad:

Beiden van about you

5 likes

Ik heb 2 maten besteld maar doe ik bijna standaard bij de H&M omdat alles altijd zo anders valt.

Nu blijft deze trui mij ook roepen, maar heb al zoveel kleding gekocht. :frowning:

Sephora- en luchthavenaankoopjes:
image
Clinique High Impact mascara, mini. Geeft niet echt high impact maar ik vind het naturelle effect prima.

Twee Milk Makeup mini’s, een blush/lipstick en cooling stick voor onder de ogen

Fenty Beauty Slip Shine Lipstick in Makeout Break

En deze oogcrème want dat hoort blijkbaar als je bijna 30 bent :worried:

Fun fact: ik vroeg mijn vriend hoeveel dit samen had gekost en hij raadde € 40 maar het was eigenlijk € 85 :joy: :weary:

21 likes