Die wil ik ook wel.
Ik heb hem na al die tijd EINDELIJK besteld. Mocht nu, aangezien we binnenkort eindelijk verhuizen en meer ruimte hebben.
@mercurysummer Lamp komt pas in november, dus ik zie evengoed heel graag jouw lamp wanneer ie hangt haha
Nu ben ik arm
Omg die lamp is leuk!
JOH ik zie nu pas dat die data echt haar keukendisco’s zijn, en niet de data van de tour van volgend jaar met steden, supergrappig
Die lamp die wilde ik eerst kopen maar mijn man niet.
Ik hoop alleen dat het bij een iets voller figuur ook mooi staat haha, ik heb totaal niet het lichaam van het meisje op de foto.
Er staat geen meisje op de foto
Ohja oeps ik had mijn vriend een andere foto gestuurd haha.
Oh dit geeft mij wel hoop dat het leuk gaat staan! Dankje
Ooooh wil je laten weten of je tevreden bent van dat dieren zeteltje? Ik wil heeeeel graag zo eentje voor de hondjes als hun nieuwe plekje af is omdat ze dan niet meer bij ons mogen slapen ().
Zal ik doen! Ik krijg hem wel pas midden augustus binnen ofzo, dus het duurt wel even.
En deze opnieuw omdat degene die ik toegestuurd kreeg onderaan helemaal vervormd was door de vorige klant, die ‘m in zo’n knoopje gedraaid had zoals hieronder

Beiden van about you
Ik heb 2 maten besteld maar doe ik bijna standaard bij de H&M omdat alles altijd zo anders valt.
Nu blijft deze trui mij ook roepen, maar heb al zoveel kleding gekocht.
Sephora- en luchthavenaankoopjes:
Clinique High Impact mascara, mini. Geeft niet echt high impact maar ik vind het naturelle effect prima.
Twee Milk Makeup mini’s, een blush/lipstick en cooling stick voor onder de ogen
Fenty Beauty Slip Shine Lipstick in Makeout Break
En deze oogcrème want dat hoort blijkbaar als je bijna 30 bent

Fun fact: ik vroeg mijn vriend hoeveel dit samen had gekost en hij raadde € 40 maar het was eigenlijk € 85