Show je laatste aankopen #5

6 likes

deze drinken zo lekker♥️

1 like

Yess! ik twijfelde ook heel erg maar wat ik zag op Twitch is echt vet cute.

Ik zou niet weten waarom dat onbeleefd zou zijn :blush: Ik vind het zelf geen pijn doen, maar ik kan me voorstellen dat dit misschien voor mensen met grote borsten wel zo is.

1 like

Okee, thanks voor je reactie. Die ‘wereld’ is heel erg onbekend voor mij (ik kom uit een klein christelijk dorp) maar ik vind het wel tof om daar dingen over te leren en te horen. Maar vanuit mijn omgeving kom ik dus niet makkelijk in aanraking met mensen die daarover praten. Nou ja, TLDR interessant. En tof.

1 like

Heet dit geen Harvest Moon meer?

Nope! Daarom heb je dus Story of Seasons en Harvest moon tegenwoordig:

Due to Natsume keeping the rights to the Harvest Moon name when Marvelous decided to have their own American division, Xseed Games, take over North American distribution, the newer titles in the series had to be renamed to Story of Seasons while Natsume took the opportunity to start their own Harvest Moon series

^ Even snel een stukje van internet geplukt.
Maar dit is dus wel een remake van Harvest moon friends of mineral town met de ekte devs van dat spel.

1 like

Ik kom hier even 2 weken later op terug haha. Heb je deze bestelling al binnen? Zo ja, hoe valt het gestreepte blousje bij jou qua maat, en is het fijne stof?

1 like

2 likes

Oh dat vind ik ook niet zo fijn, dan ga ik hem niet bestellen. Dank je!

1 like

O, goede tip van dat talkpoeder, gaat vast van pas komen. Thanks!

1 like

De zoektocht naar een leuke, fijne BH voor grote cupmaat gaat nog steeds door… Allemaal Zalando (Curvy Kate en Freya)

14 likes

Die onderste is echt cute!

1 like

Dankjewel! :two_hearts:

1 like

Er was er ook een met goude panterprint maar die vond ik net te overdreven.

21 likes

Haha super tof!

Nee joh! Zou je nog goed staan ook!

2 likes

Zes euro bij de Zeeman. :v:t2:

Ze hebben ook sokken en baby slabbetjes enz. Het is dat ik geen baby heb maar anders had ik een complete Friends outfit gekocht haha.

7 likes

Dag geld. (Wel samen met mijn vriend. Maargoed, die bbq had voor mij niet perse gehoeven :sweat_smile:)

23 likes

14 likes