Oh dat vind ik ook niet zo fijn, dan ga ik hem niet bestellen. Dank je!
O, goede tip van dat talkpoeder, gaat vast van pas komen. Thanks!
De zoektocht naar een leuke, fijne BH voor grote cupmaat gaat nog steeds door… Allemaal Zalando (Curvy Kate en Freya)
Die onderste is echt cute!
Dankjewel! 
Haha super tof!
Nee joh! Zou je nog goed staan ook!
Zes euro bij de Zeeman. 
Ze hebben ook sokken en baby slabbetjes enz. Het is dat ik geen baby heb maar anders had ik een complete Friends outfit gekocht haha.
Ik vind Panache superfijne bh’s hebben voor grotere maten. Vooral model Envy is echt fantastisch, ik heb hem in 4 kleuren haha
@Dombo @thee Bedankt voor de tips! Ik ken de merken wel, maar nog nooit iets van gehad. Ik zal even kijken!
Ik heb dit al 79328712 keer gespamd in het ondergoed topic maar als je in de buurt woont zou ik zeker even bij Superbra gaan kijken (zitten in Rotterdam en Utrecht) zo’n fijne winkel met breed assortiment. Ze hebben ook een webshop maar ze werken met een eigen matensysteem dus ik zou als je kan sowieso ff langs gaan om je te laten opmeten en passen
(het opmeten doen ze op het oog en dus contactloos en ze werken ook netjes met een maximaal aantal klanten in de winkel en handen wassen en pashokjes schoonmaken. Helemaal Corona-proof dus).
Jaaa, ik heb hier zo veel goede dingen over gehoord. Helaas woon ik in Friesland, dus totaal niet in de buurt…
Ohh ja dat is jammer! Ik zag dat ze wel een maten omrekentabel hebben op de website, dus misschien dat je iets kan bestellen als je je maat bij een ander merk zeker weet en het kan omzetten?

)