Show je laatste aankopen #5

Oeh, leuke aankoopjes! Heb je zelf al ervaring met de oogcreme? Hier ook iemand die bijna de dertig aantikt en ben erg benieuwd :slight_smile:

Waar zijn de grijze schoenen van? Vind ze erg leuk!

Oke, reviewtijd! Aantrekken kost wel even moeite maar als 'ie eenmaal zit, is het nog best comfortabel. Het werkt echt supergoed, ik ben helemaal plat als ik het draag. Ik ben er echt superblij mee, ik blijf ook maar in de spiegel kijken haha :smile:

17 likes

Dankje! Ze zijn van Toms. Vooral voor de zomer hebben ze best wel leuke schoenen vind ik!

1 like

Nog niet, ik ga eerst mijn flesje Vichy Minéral 89 voor oogcontouren opmaken! Die doet het ook goed tegen droogtelijntjes vind ik, is bij het aanbrengen een beetje plakkerig dus daar moet je wel tegen kunnen maar na 5 minuutjes is dat gevoel weg.

Ik heb die oogcreme gehad en vond hem qua effect heel fijn en mooi, maar helaas kreeg ik er zelf een allergische reactie van onder m’n ogen (heb geen idee van welk ingrediĂ«nt overigens, nog nooit eerder gehad
)

Fijne tip, dankjewel! :star_struck:

Good to know! Ik heb zelf sowieso wel een vrij gevoelige huid onder m’n ogen. Heb ook al meermaals een allergische reactie gehad (olaz retinol) dus misschien nog even verder onderzoeken. Thanks! :grin:

1 like

Via gamemania. Vijf euro verjaardagskorting was nog actief daar.

header

Via Epic.

Never enough simulators

8 likes

Sorry als het een onbeleefde vraag is, maar een te kleine beha levert bij mij altijd veel pijn op en ik denk dat dit dan ook echt heel veel pijn moet doen. Klopt dat? Ik vind het tof dat je het hier zo reviewt.

Thanks! Heb de roze variant besteld, die zijn ook nog eens in de sale :smile: . Ben benieuwd!

image

2 likes

Rietjes van de Aldi

34 likes

Oh geweldig! Dat is ook een hele mooie kleur.

Oooh laat je weten wat je van Ooblets vindt? Ik twijfel nog

1 like
6 likes

deze drinken zo lekker♄

1 like

Yess! ik twijfelde ook heel erg maar wat ik zag op Twitch is echt vet cute.

Ik zou niet weten waarom dat onbeleefd zou zijn :blush: Ik vind het zelf geen pijn doen, maar ik kan me voorstellen dat dit misschien voor mensen met grote borsten wel zo is.

1 like

Okee, thanks voor je reactie. Die ‘wereld’ is heel erg onbekend voor mij (ik kom uit een klein christelijk dorp) maar ik vind het wel tof om daar dingen over te leren en te horen. Maar vanuit mijn omgeving kom ik dus niet makkelijk in aanraking met mensen die daarover praten. Nou ja, TLDR interessant. En tof.

1 like

Heet dit geen Harvest Moon meer?