Mango Outlet, €44

En om in de sport sfeer te blijven 2 sport bh’s bij H&M in de sale, en nog twee cheapo shirtjes. Voor het eerst in jaren dat ik daar weer eens wat bestel bij H&M.
https://www.amazon.nl/gp/product/B087439J76/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Via amazon. weet dat je via AliExpress ook kunt kopen maar duurt rete lang. Nu heb ik het maandag in huis. 15.99 voor drie kitjes! Ook leuk voor mensen die eventueel zelf willen beginnen.
Dat was ontnuchterend. De jassen hebben een vreselijke pasvorm (het zijn eigenlijk gewoon zakken, al was dat al enigszins duidelijk van op de foto’s) en de jurk is echt slaapjurkkwaliteit.
Incoming
Naja dat is ook geen leugen dusja
Aah die broek staat je echt goed en hij zit vast comfortabel! De gehele outfit vind ik sowieso erg leuk en lekker 90s
Leuk zeg! Laat je weten wanneer je ‘m binnenkrijgt? Die Simpsons vind ik geweldig voor een vriendin maar weet niet of ik het nog zou redden met haar verjaardag
Heel mooi! Heb je misschien een linkje? Ik zoek nog een nieuwe tas voor naar mijn werk.
Ik kan hem niet meer vinden hij is van Even&odd via Zalando. Ze hebben wel heel veel vergelijkbare tassen.
Cupping kit (Gezicht en lichaam, heel benieuwd vooral naar wat het doet voor je gezicht) en oorbellen, ben de laatste weken alleen maar dingen aan het kopen waar ik al maanden over twijfel
Thanks voor het kijken! Ik ga is even op zoek.
Ik denk dat van die knijp/voel boekjes altijd wel goed zijn hoor!