Show je laatste aankopen #5

20% extra korting op sale bij converse zelf :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Of eigenlijk leverde ik HEMA-punten in en kreeg deze gratis. :relaxed: Is nog best mooi ook, veel mooier dan op de foto.

10 likes

Heb je hier een kortingscode oid voor nodig? Ik kan het niet terugvinden op hun website

Ik heb ze gister besteld met de code Extra20 (gekregen via de mail)

1 like

240873-53859-main-nfh
Ecco sandalen met 50% korting :smiling_face_with_three_hearts:
Hier kan ik zonder steunzolen nog enigszins comfortabel mee wandelen :older_woman:t2:

17 likes

Eindelijk iets dat ik leuk vind, niet zwart is en van 100% katoen.

38 likes

Oh die tafel is gaaf! Mag ik vragen waar die van is?

Je krijgt een pdf, ik moest iets van 3-4 dagen wachten maar je kan ook spoed doen (betaal je wel wat meer). Ik heb het via print.en.bind laten printen als poster en dat was binnen 2 dagen binnen.

1 like

Zeker:
Het is de Denmark tafel van Xooon.

Oke dit is dan mn laatste aankoop voorlopig :joy:. Maar ga zoooooveeeel lekkere dingen hierin maken. En gaat levenslang mee :smiling_face_with_three_hearts:.

20 likes

Leuk!!! :heart_eyes: Ik ben nu geïnfluenced

1 like

Die eerste is echt superleuk!

1 like

Van & Other stories nu 16 euro of zo. :slight_smile:

1 like

Super! Gonna do it :sunglasses:

1 like

Eerder gekocht, daarna gelijk weer teruggebracht. Dit wordt poging 2: als iemand nog magische tips heeft voor het inlopen, let me know.

6 likes

Terugbrengen en Pascal Virginias kopen

13 likes

Kom ik weer aan met m’n maandverband maar dit werkt echt. Maandverband aan de binnenkant plakken dus :ok_hand:

1 like

@FrootLoops Dit ja! Heb daar nooit blaren mee gehad.

1 like

Wat @Xiomara al zei: maandverband! En ik plak mijn hielen preventief vol met pleisters.

@Banananana Daar moeten je voeten ook maar net geschikt voor zijn. Ik heb meer pijn bij Viriginia’s dan bij welke andere Docs dan ook (oké, de Bentley Hearts uitgezonderd). Er staat hier dus ook al een paar 2 jaar in de kast.

Ja wilde ik dus in eerste instantie ook kopen, las dat het leer wat soepeler was. Heb ze gepast in de winkel, maar ik vond ze op de een of andere manier niet chill zitten, ondanks dat ze wat ‘zachter’ aanvoelden. Dus toch maar voor deze gegaan.

@Xiomara en @LastYoungRenegade Thanks voor de tips! Mogen het ook inlegkruisjes zijn of moet het echt dik maandverband zijn?

Ik denk dat maandverband meer effect heeft omdat dat wat dikker en zachter is. Ik heb zelf gewoon het goedkoopste en dikste maandverband gekocht dat er is

1 like