Show je laatste aankopen #5

Leuk zeg! Laat je weten wanneer je ‘m binnenkrijgt? Die Simpsons vind ik geweldig voor een vriendin :joy: maar weet niet of ik het nog zou redden met haar verjaardag

Heel mooi! Heb je misschien een linkje? Ik zoek nog een nieuwe tas voor naar mijn werk.

1 like

Ik kan hem niet meer vinden :frowning: hij is van Even&odd via Zalando. Ze hebben wel heel veel vergelijkbare tassen.

1 like

Cupping kit (Gezicht en lichaam, heel benieuwd vooral naar wat het doet voor je gezicht) en oorbellen, ben de laatste weken alleen maar dingen aan het kopen waar ik al maanden over twijfel :sweat_smile:

4 likes

Thanks voor het kijken! Ik ga is even op zoek.

1 like

7 likes

Ik heb totaal niet nagedacht of de moeder van de baby waar ik op visite ga dit leuk vindt.

36 likes

Ik denk dat van die knijp/voel boekjes altijd wel goed zijn hoor!

1 like

afbeelding

7 likes

20% extra korting op sale bij converse zelf :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Of eigenlijk leverde ik HEMA-punten in en kreeg deze gratis. :relaxed: Is nog best mooi ook, veel mooier dan op de foto.

10 likes

Heb je hier een kortingscode oid voor nodig? Ik kan het niet terugvinden op hun website

Ik heb ze gister besteld met de code Extra20 (gekregen via de mail)

1 like

240873-53859-main-nfh
Ecco sandalen met 50% korting :smiling_face_with_three_hearts:
Hier kan ik zonder steunzolen nog enigszins comfortabel mee wandelen :older_woman:t2:

17 likes

Eindelijk iets dat ik leuk vind, niet zwart is en van 100% katoen.

38 likes

Oh die tafel is gaaf! Mag ik vragen waar die van is?

Je krijgt een pdf, ik moest iets van 3-4 dagen wachten maar je kan ook spoed doen (betaal je wel wat meer). Ik heb het via print.en.bind laten printen als poster en dat was binnen 2 dagen binnen.

1 like

Zeker:
Het is de Denmark tafel van Xooon.

Oke dit is dan mn laatste aankoop voorlopig :joy:. Maar ga zoooooveeeel lekkere dingen hierin maken. En gaat levenslang mee :smiling_face_with_three_hearts:.

20 likes

Leuk!!! :heart_eyes: Ik ben nu geïnfluenced

1 like

Die eerste is echt superleuk!

1 like