Leuk zeg! Laat je weten wanneer je ‘m binnenkrijgt? Die Simpsons vind ik geweldig voor een vriendin maar weet niet of ik het nog zou redden met haar verjaardag
Heel mooi! Heb je misschien een linkje? Ik zoek nog een nieuwe tas voor naar mijn werk.
Ik kan hem niet meer vinden hij is van Even&odd via Zalando. Ze hebben wel heel veel vergelijkbare tassen.
Cupping kit (Gezicht en lichaam, heel benieuwd vooral naar wat het doet voor je gezicht) en oorbellen, ben de laatste weken alleen maar dingen aan het kopen waar ik al maanden over twijfel
Thanks voor het kijken! Ik ga is even op zoek.
Ik denk dat van die knijp/voel boekjes altijd wel goed zijn hoor!
Of eigenlijk leverde ik HEMA-punten in en kreeg deze gratis. Is nog best mooi ook, veel mooier dan op de foto.
Heb je hier een kortingscode oid voor nodig? Ik kan het niet terugvinden op hun website
Ik heb ze gister besteld met de code Extra20 (gekregen via de mail)
Ecco sandalen met 50% korting
Hier kan ik zonder steunzolen nog enigszins comfortabel mee wandelen
Oh die tafel is gaaf! Mag ik vragen waar die van is?
Je krijgt een pdf, ik moest iets van 3-4 dagen wachten maar je kan ook spoed doen (betaal je wel wat meer). Ik heb het via print.en.bind laten printen als poster en dat was binnen 2 dagen binnen.
Zeker:
Het is de Denmark tafel van Xooon.
Oke dit is dan mn laatste aankoop voorlopig . Maar ga zoooooveeeel lekkere dingen hierin maken. En gaat levenslang mee
.
Leuk!!! Ik ben nu geïnfluenced
Die eerste is echt superleuk!