Ik heb zowel maandverband als inlegkruisjes geprobeerd en werkt op zich allebei wel.
Wel op tijd eruit halen, anders blijven er sporen achter van de plaklaag. Heb ik dus met een paar
Echt?
Gewoon pijn lijden en opbouwen. In huis aan, 5 min aandoen in de tuin ofzo, aandoen naar de supermarkt. Je moet ze gewoon inlopen, er is geen ‘ultieme’ lifehack
Oops, haha, thanks voor de info!
Door dit soort hielzooltjes heb ik meerdere stugge leren schoenen weer kunnen dragen zonder blaren te krijgen, maar geen ervaring met Docs verder dus weet niet of het bij deze schoenen werkt. Valt misschien te proberen icm maandverband?
Thanks voor de tip! Ga ff online zoeken
Thanks voor de tip! Wist niet dat er zoiets bestond
Heel fijn is die! Ik heb de versie met korte mouwen hiervan. Echt heel fijn! Moet alleeen iets bruiner worden…
Ja met die splitten, is dan denk ik een ander stofje! Een stuk gladder. Ga deze dan ook maar onthouden voor het najaar.
Beetje laat misschien maar ze hebben deze kleur en stijl ook in een iets kortere en die is 100% katoen, daarom kocht ik niet deze van de foto maar die waar ik 't over heb haha
Ik zou al bijna een platenspeler kopen voor deze plaat
Heb je die plaat via haar officiële site gekocht of ergens anders? Ik wil hem ook maar shippen vanuit de VS gaat me net iets te ver
Ik had dat gister elders gevraagd en als ik doorklikte op de site kwam ik uit op https://platenzaak.nl/taylorswift .
Waar zijn je de spiegeltjes van?
Wow super gaaf die plaat inderdaad! Naar aanleiding van je post ben ik net eens naar de nieuwe muziek gaan luisteren en vind het echt totaal anders klinken dan haar oudere muziek. Wel nog herkenbaar natuurlijk, maar klinkt goed!
Ja het hele album staat gewoon op alle 8 de versies. Dit is gewoon weer zo’n marketingstunt van SPAAR ZE ALLEMAAL!!!.