Show je laatste aankopen #5

Van & Other stories nu 16 euro of zo. :slight_smile:

1 like

Super! Gonna do it :sunglasses:

1 like

Eerder gekocht, daarna gelijk weer teruggebracht. Dit wordt poging 2: als iemand nog magische tips heeft voor het inlopen, let me know.

6 likes

Terugbrengen en Pascal Virginias kopen

13 likes

Kom ik weer aan met m’n maandverband maar dit werkt echt. Maandverband aan de binnenkant plakken dus :ok_hand:

1 like

@FrootLoops Dit ja! Heb daar nooit blaren mee gehad.

1 like

Wat @Xiomara al zei: maandverband! En ik plak mijn hielen preventief vol met pleisters.

@Banananana Daar moeten je voeten ook maar net geschikt voor zijn. Ik heb meer pijn bij Viriginia’s dan bij welke andere Docs dan ook (oké, de Bentley Hearts uitgezonderd). Er staat hier dus ook al een paar 2 jaar in de kast.

Ja wilde ik dus in eerste instantie ook kopen, las dat het leer wat soepeler was. Heb ze gepast in de winkel, maar ik vond ze op de een of andere manier niet chill zitten, ondanks dat ze wat ‘zachter’ aanvoelden. Dus toch maar voor deze gegaan.

@Xiomara en @LastYoungRenegade Thanks voor de tips! Mogen het ook inlegkruisjes zijn of moet het echt dik maandverband zijn?

Ik denk dat maandverband meer effect heeft omdat dat wat dikker en zachter is. Ik heb zelf gewoon het goedkoopste en dikste maandverband gekocht dat er is

1 like

20 likes

Ik heb zowel maandverband als inlegkruisjes geprobeerd en werkt op zich allebei wel.

Wel op tijd eruit halen, anders blijven er sporen achter van de plaklaag. Heb ik dus met een paar :rofl:

1 like

Echt? :scream:

Gewoon pijn lijden en opbouwen. In huis aan, 5 min aandoen in de tuin ofzo, aandoen naar de supermarkt. Je moet ze gewoon inlopen, er is geen ‘ultieme’ lifehack

1 like

Oops, haha, thanks voor de info!

1 like

Deze alleen dan meer egaal rood

We kunnen er weer even mee vooruit denk ik

10 likes

Door dit soort hielzooltjes heb ik meerdere stugge leren schoenen weer kunnen dragen zonder blaren te krijgen, maar geen ervaring met Docs verder dus weet niet of het bij deze schoenen werkt. Valt misschien te proberen icm maandverband?

5 likes

Thanks voor de tip! Ga ff online zoeken :blush:

Thanks voor de tip! Wist niet dat er zoiets bestond :grin:

40 likes

Heel fijn is die! Ik heb de versie met korte mouwen hiervan. Echt heel fijn! Moet alleeen iets bruiner worden… :sweat_smile:

1 like