Show je laatste aankopen #5

Waar heb je deze gekocht? Deze zien er echt uit alsof ik ze nodig heb met m’n probleemvoeten

Zal ik doen, dankjewel!

Tijd om geen plastic flessen meer te kopen

33 likes

Via Ecco zelf, maar ze zijn daar niet meer in de sale zie ik.

1 like

Hij is er!

Is van goede kwaliteit, mooi stevig!

71 likes

Ik dacht “omg wat een lieve kat heeft ze gekocht :heart_eyes:” en kon de goede kwaliteit, lekker stevig niet plaatsen… tot ik door kreeg dat het om het bankje gaat :joy:

41 likes

Deze forumtrend met insane korting op de site van het merk zelf (en de nieuwsbriefkortingscode er bovenop) :ok_hand:

16 likes

Ja die oranje exemplaar gaat zeker nog wel een paar jaar mee

3 likes

10 likes

Geen zorgen mensen, ik ben al een paar weken aan de gin tonic ipv water, dus lekker badderen @Keerbeer

21 likes

Leuk, waar? :slight_smile:

I need this!

Ze hebben deze lamp in een andere vorm bij de action, voor in een hanglampje!

Edit: https://www.action.com/nl-nl/p/3d-effect-ledlamp--f95958d7/

1 like

Totale expo vibes hierbij. Geweldig!

17 likes

Ik dacht dat het een bewegende lamp was, dus dat de vormen bewogen. Zou mijn kind wel fascineren.

1 like

Niet het meest modieuze maar voor in de auto zweer ik bij overzetzonnebrillen! Zet je af wanneer je ze niet nodig hebt en ook weer direct op wanneer de zon weer tevoorschijn komt.

1 like

Cute bakje voor het gft afval, geinfluenced door dit topic!
En een afdichtingskit voor de airco☺️.

6 likes

Zou ik de nieuwsbrief kortingscode mogen weten? :blush:

Zou dat airco ding ook werken voor een raam dat naar buiten open gaat? Zoja, waar heb je het gekocht?

Bij bol! Ze hebben verschillende soorten. Als je zoekt op airco afdichtingskit. Denk dat het ook werkt voor ramen die naar buiten open gaan, maar moet je even goed lezen :).

1 like