Onze balkondeur gaat naar buiten open en daar werkt het. Zit met klittenband vast aan je kozijn.
Superchill maar let er wel op dat je bij zo’n grote koffer bijna alleen maar kleren kunt meenemen. Volgens mij wilde je ook van die zuigzakken gebruiken om je kleren in te doen, maar dan wordt het al snel te zwaar. Gelukkig ga je niet ver maar vooral voor de terugweg is dat belangrijk om in je achterhoofd te houden.
Was een gepersonaliseerde… even inschrijven met een spamaccount oid!
Bedankt! Wel jammer dat ze niet meer in de sale zijn haha, ga ik nog even ergens anders kijken
Ik weet dat het hier pas nog over milieudingen ging en dat dit niet het juiste topic is, maar ik moest wel een beetje lachen om deze combi. Je gft-afval scheiden en dan wel een airco kopen is wel echt echt dweilen met de kraan open
Ik heb ook zooltjes in m’n schoenen (doorgezakte voet) maar vind m’n birkies heeerlijk lopen!
Ok, er zijn wel meer dingen milieu onvriendelijk hier? Gelukkig scheid ik mijn afval! En ja ik heb een airco die ik gebruik en door het afdichtingskitje hoop ik het wat duurzamer te maken. Misschien gebruik jij weer huishoudelijke apparaten die ik weer niet gebruik. Maar goed we zijn er blij mee tijdens de nachtdiensten :).
Dit is zo heerlijk! Ik heb er ook eentje en mensen mogen het raar vinden maar ik vind het geweldig en neem het overal mee als het warm is
Vanavond is er tot 22.00 uur 20% korting voor members bij H&M. Weet iemand hoe ik die korting kan krijgen? Ik ben member en heb al van alles in mijn winkelmandje, maar de korting gaat er niet af
Volgens mij moet je de voucher activeren.
Ik heb er geen voucher tussen staan
Bij mij staat hij er ook niet tussen
@Clarity, @Jeg lekker dan. Ga denk ik toch maar bestellen en contact dan morgen wel de klantenservice.
Ik snapte het eerst ook niet, maar onder kortingscode invoeren staat actie activeren oid. Daarop klikken en dan de actie aanvinken!
Edit: in je winkelmandje, onder ‘voeg een kortingscode toe’ staat ‘mijn aanbiedingen en kortingen’ @Clarity @Jeg
Daar staat hij bij mij niet tussen, alleen mijn persoonlijke bonus vouchers. Maar dankjewel voor het opzoeken!