Show je laatste aankopen #5

Ik heb ook inlegzooltjes en heb nu een soort Birckenstocks laten maken waar het profiel van mijn inlegzool in het voetbed zit. Slippers waar de zool dus meteen je inlegzool is. Ben er echt heel tevreden mee! Van het merk Fits zijn ze. Wel vrij prijzig (€200) maar ik vind het de investering meer dan waard.

1 like

image
Deze fantastische onderbroeken van Tezenis. Ooit in oostenrijk 2 paar gekocht om te proberen en ze zijn echt zo top. Helemaal katoen, laser-cut naadloos (dus niet zo’n plakrandje = écht onzichtbaar) en ze blijven mooi

26 likes

Leuk! Waar gekocht?

1 like

Had hem al in het wit; en die draag ik zo vaak

24 likes

Wow hier was ik toevallig net naar op zoek! Hoe vallen deze?

Ja zo fan van die onderbroeken van dit merk!! Wist niet dat ze ook online te bestellen waren, fijn.

Ik heb maat 38 en draag M! Ze zijn redelijk rekbaar wel :slight_smile: en jaa @atlas ontdekte ik dus ook vandaag!

2 likes

Oeh zien er goed uit! Hoe vallen ze (als in: snijden ze niet bij de billen)?

@vaiana nee ze snijden helemaal niet (en ik heb wel een beetje dikke billen). Ze vallen als een normale onderbroek-vorm. Je hebt ook een brazilian versie die meer tussen je billen gaat. En @pantalones hmm ja ik vind ze prima maar dit is niet iets waar ik normaal op let. Ik kan het morgenochtend even opmeten! Haha

2 likes

Welke jeansmaat heb je? :slight_smile: vind ik duidelijker dan 38 want ik heb ook 38 van tops en jurken maar jeans 29. Zelf draag ik vaak hipsters, en dit zijn meer slips. Of valt het kont gedeelte wel goed over je billen?

Jeans 28 of 29. Ik heb weinig heup maar wel redelijk wat bil haha.

4 likes

Van Zalando/Bullboxer

8 likes

Tadaa

5 likes

Die heb ik ook! Heel fijn. Onder de douche gebruik ik hem met scheergel/schuim en mn bikinilijn wordt er echt veel gladder mee dan met scheermesjes. Ik gebruik al die opzetstukjes nooit.

Ik heb dezelfde maar er nog nooit gedacht om hem onder de douche te gebruiken :sweat_smile: moet ik dan maar eens proberen!

Ja net even gebruikt, en echt super fijn. Mag je de opzet stukjes onder de kraan eigenlijk afspoelen?

Je mag dat hele ding nat maken dus lijkt me wel. Ik spoel hem gewoon onder de douche af en schud er een paar keer mee.

2 likes

Super leuk! Waar zijn deze van?

Yep ik durfde dat eerst niet en gebruikte het droog en dat werkt ook maar wel beter met scheerschuim en water. Alleen water is beetje stroef. Probeer maar eens.

35 likes