Oehh precies wat ik zoek! Heb nu naadloze onderbroeken van hema, maar die kruipen zo in je naad. Nu moet alleen ff mijn maat op voorraad komen
Moet je dit ook na elke baan afspoelen om de haartjes er uit te krijgen of slaat hij dat ergens op en kan je het dan daarna legen?
Mijn gewone scheermesjes raken zo snel verstopt altijd
Ik scheer alles ermee zonder te spoelen. Pas als ik klaar ben spoel ik het af onder het water en schud het ff, spoel nogmaals en schudden. Klaar. Je kan de kop eraf halen om daaronder ook te spoelen maar ik heb daar nooit veel zitten eigenlijk en ik heb stug dik haar.
Ze mogen nog wel ff gaan oefenen
Misschien een domme vraag, maar wat is nou echt de toegevoegde waarde van dit apparaat ten opzichte van een gewoon scheermesje? En moet je hier ook nog gewoon scheerschuim bij gebruiken, of?
Hahahahaha
Bij een scheermes krijg ik altijd irritaties, en daarbij ik heb hele behaarde bovenbenen die kan ik met de ladyshave “kort” maken ipv helemaal afscheren. Je kan ook met scheerschuim gebruiken ja, maar heb ik niet gedaan.
Heb je dit bij een Nederlandse webshop gekocht? Bij Bol issie uitverkocht en zie ‘m verder nergens (of ineens heel duur?)
Ik ben heel benieuwd naar dat spel
Nee het was een beetje een impulsaankoop bij AliExpress
€ 7,28 25% Off | Mattel Games Uno Super Mario Card Game Familie Grappig Entertainment Bordspel Poker Kinderen Speelgoed Speelkaarten
Holladiejo een doodshemd heeft geen zakken
Ik ga me wagen aan een hobby waarvan ik het resultaat echt veracht. Maar ik moet iets te doen hebben met m’n handen/ zonder scherm en zonder doel. Dus diamond painting it is
Ik hoop hem binnenkort te kunnen spelen, maar zal wel laten weten hoe ie is in het spellen review topic!
Wanstaltige hobby. Maar daarom maar gecompenseerd met het mooiste beeld dat ik kon vinden haha
Van zara!
Goede keuze (sim only) Ik ben wel benieuwd wat je van de telefoon vindt. Motorola moto g8 schijnt een betere camera te hebben. Ik heb daarnaast ook een model van Oppo op het oog.