Show je laatste aankopen #5

Vandaag de laatste aanpassingen gedaan voor onze nieuwe keuken en getekend. Dus dan gelijk maar nieuwe dingen aanschaffen haha.

Mepal Cirqula - niet precies deze allemaal, maar allemaal verschillende maten en vormen gemixt.

Rosti - + nog een deksel erbij

BK spatdeksel

Glazen maatbeker via Bol

18 likes

Love mepal

1 like

Ik ga de Moto g8 plus kopen vandaag denk ik! Heb nog een lichte twijfel of ik niet voor een Oppo moet gaan, maar ik heb al een paar Motorola telefoons gehad en was heel tevreden. Al die nieuwe telefoons zijn alleen zo groot!

1 like

& @Twijfelaar ik heb een oppo en is echt top! Prima prijs-kwaliteitverhouding. Enige nadeel is dat hoesjes wat lastig te verkrijgen zijn, maar bij mij zat er wel een doorzichtig hoesje in de doos

2 likes

Wat opberg spullen bij de Ikea, om hopelijk zowel mijn ALEX lade blokken als mijn inbouw kast een keer opgeruimd te houden.

Hier wil ik garen in doen welke ik bij de Action heb gekocht. En dan eventuele rest partijen van garen.

3 bakkies voor 2,49, 2x besteld. Hier wil ik mijn washi tape, etc in doen.

Stellingkastje voor 15 euro. Wil ik in de gang gaan plaatsen om schoenen op te pleuren. Schoenekastje wat we nu hebben van ikea werkt gewoon niet. Hoe je het ook indeelt, het pleurt er uit. en er ligt altijd een zee van schoenen voor. En als die bevalt dat ding dan bestel ik hem nog een keer om de puzzels in te zetten :see_no_evil:

ikea4.PNG

Lade inzet x2 , moeten passen in de alex lade blokken.

Dit was mijn spreekbeurt.

9 likes

Wat een fancy bakjes. Ik heb geen bakjes nodig en ze komen 100% niet tot hun recht bij mijn huurhuiskeuken, maar wil ze nu toch.

Ik zit op die site te kijken en nu wil ik dit shirt van deze veel te gelukkige vrouw. Iemand enig idee waar die van is?

4 likes

Bedankt voor de tip! Ze zien er goed uit voor een goede prijs, ga ze ook maar eens bestellen!

Lijkt op dit Uniqolo shirt https://www.uniqlo.com/eu/en/women/tops/t-shirts-polo-shirts?quickView=425663

2 likes

En @Runnerlongs Ah sherlocks! Ze lijken er allemaal heel veel op. Maar denk dat ie iets glanzender is dan die van Uniqlo en de mouwen zijn anders dan die van Weekday. Maar komt heel dicht in de buurt :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Deze kunstwerkjes. :smiley:

33 likes

Ik was al heel lang op zoek naar stoelen voor op de grond en moest deze van Zara Home dus hebben. Je kan ze ook opvouwen en meenemenvoor picnics enzo!

62 likes

Leuk! Je hebt dit soort stoelen ook in animal crossing. Wel raar dat ik door een game erachter ben gekomen dat dit soort dingen echt bestaan. :slightly_smiling_face:

6 likes

Ja, die zijn in Japan gebruikelijk voor gebruik op een tatami (zo’n rieten vloermat) maar hier zo goed als niet te vinden!

1 like

Lijkt ook een beetje op een Monki-shirt.

1 like

Ik moet denken aan het soft t-shirt van Monki, maar volgens mij zijn die mouwen wel iets korter!

4 likes

Ik vind dit echt zo’n kleur shirt wat je vindt bij Sissy Boy.

1 like

afbeelding

Had nieuwe goede sneakers nodig, ze lopen heerlijk!

5 likes

Lijkt erg op deze:
https://www.monki.com/en_eur/clothing/tops/t-shirts/product.super-soft-tee-orange.0462965099.html

Oeh ja deze lijkt er heel erg op :heart_eyes:

1 like

2 likes