Ik houd zelf heel erg van de deze stof van de Monki! Lekker zacht.
Deze prachtige jurk van scotch & soda. Heb al veel te veel jurken, en was de stad in voor een nieuwe spijkerbroek, maar fuck it, voel me er echt een prinses in.
Zo lief dat je dat koopt!
dit is echt precies wat ik dacht toen ik deze foto zag haha
Mooi plaatje! En ik vind diamond painting leuk, haha.
Mooi! Welk merk is dit?
Eindelijk een sport bh die ik best wel mooi vind. Hopelijk zit ie lekker, dan wil ik hem ook in het zwart
Voor de mensen die hier onlangs een ladyshave aanprezen: Wat is nu echt het verschil met een scheermesje? Is het resultaat dan zoveel beter? Ik worstel altijd met mijn bikinilijn, in de huidplooi krijg ik de haartjes met een scheermes precies nooit goed weg, zou dat met zo’n ladyshave beter gaan?
Wat een fijne pyjama! Waar is ie van?
Ik vind het gewoon fijner dat ik er geen water voor nodig heb maar ik krijg ook niet alle haartjes weg
Sindskort gebruik in de ladyshave voor de moeilijke plekjes. Daar waar je kruis overgaat in je been en je om een pees heen moet scheren. Dat gaat met de ladyshave veel beter dan met een scheermesje. De rest (de vlakke huid) doen ik met een mesje voor glad resultaat…
Redenen
Ik heb stug donker haar en met een mesje kan ik dan niet tegen de haargroeirichting in scheren (dat wordt sowieso afgeraden) omdat ik dan bultjes krijg. Maar dan wordt het dus ook niet echt glad. Met de ladyshave kan ik (met scheerschuim) heel lang scheren in allerlei richtingen, rondjes, links, rechts etc. en het wordt helemaal glad en krijg dan geen bultjes. Alleen het gedeelte echt bij de schaamlippen doe ik niet met de shaver, maar met een mesje. Maar al het haar (het tapijtje zeg maar) erboven wordt veel gladder door de shaver (bij mij dan)
Ik epileer mijn oksels omdat ik ook daar van scheren bultjes krijg. Maar ‘s winters had ik geen zin in de pijn van epileren, dus gebruikte ik de ladyshave onder de douche en kreeg geen bultjes. Ik zou wel een goede nemen en geen action ding ofzo.
Miss etam! Was ik echt al jaren niet binnen geweestlijk. Valt wel ruim! de S zit me goed maar had ook net iets kleiner gekund. Ik draag normaal 38!
Hahaha love dit forum
en @sushi en @Beutyschooldropout Bedankt voor jullie input! Ik zou ook idd voor een Philips ofzo gaan, heb nog een bon van vijftig euro voor een elektronicawinkel en vandaar dat ik deze aankoop misschien wou doen! Ik twijfel nog een beetje maar hou het zeker in mijn achterhoofd!