Show je laatste aankopen #5

Mag ik vragen waar dat bakje van is? :slight_smile:

Ik heb deze ook, hij is heel fijn! Ik koop als de pads op zijn altijd vervanging bij de action, die passen er ook goed op! Die hebben niet zo’n los puntje dus met sommige klussen zelfs fijner eigenlijk

1 like

deze is echt fantastisch. Mooie kleur en niet zo lang vettig/vochtig dan andere zelfbruiners.

2 likes

Als iemand dit broekje in 38 ziet… wilt die hem dan voor mij meenemen? Thanks

3 likes

Van Brabantia :slight_smile: ze hebben m in verschillende kleuren en maten.

Dankje!

Deze twee van costes

Het broekje

7 likes

Vloerkleed (195x155).

29 likes

Deze poeder besteld:

En toen ineens zat er een pot van 50 ml van deze crème in m’n pakketje erbij? :scream:

Vandaag nog deze lipliner erbij besteld:

24 likes

Zooo jij hebt geluk :astonished: Zouden ze die crème er per ongeluk bij gedaan hebben?

Ja dat denk ik wel. Staat niet op de bon. Die crème is dubbel zo duur als de poeder die ik gekocht had.

6 likes

Waar heb je deze gekocht?

1 like

Wou deze 2 leukers van insta kopen maar dacht is vast van alli. Maar helaas, staan ze niet op.

Maar die site is helaas niet echt betrouwbaar? Jammert

Ja dit zag ik wel allemaal voorbij komen idd. Maar zoek echt dat van de plaatjes. Bedankt iig.

1 like

Heb je 'm uiteindelijk gehaald?

Vergelijking

Ik ben de Motorola en Oppo nu met elkaar aan het vergelijken en de Motorola komt bij Coolblue met de vergelijkingstool voor mij eigenlijk beter uit de test. Ik vind de camera bijvoorbeeld belangrijk en die schijnt bij de Motorola Moto G8 beter te zijn. De Oppo A9 kost hetzelfde, is in dezelfde maand uitgebracht ook als de Moto G8 en doet het overall wat minder maar heeft wel 128GB opslagcapaciteit. Voor mij is dat ook belangrijk waardoor ik wel twijfel tussen de twee, ik denk dat ik ze maar ga bekijken in de winkel. Met Motorola heb ik al goede ervaringen trouwens.

@crazyvibes @Parasol Ik heb net de Samsung A51 afgerekend. Dankzij een actie is deze vanaf vandaag tot einde maand even duur als de Motorola en Oppo. Ik vind die laatste twee niet heel erg mooi vormgegeven, maar ik blijf wel twijfelen of de A51 nou een goede keuze is?

2 likes

Kun je een review geven als je het binnen hebt? Ben vooral benieuwd hoe makkelijk het te verwijderen is.

Waar heb je deze besteld, op de website van Tezenis zelf?

Jep! 5 euro verzendkosten uit Spanje (en vandaag binnen gekregen!) Als je iets verder scrolt heb ik nog een linkje gepost

1 like

Ik heb deze ook besteld nav jouw post en ze zijn inderdaad echt fijn! Dank voor het delen dus :smiley:

1 like