Show je laatste aankopen #5

Haha yes!

@moderators mag ik van beha snob ‘onderbroek influencer’ worden? :stuck_out_tongue:

7 likes

8 likes

Ik heb nav jou post ook besteld maar had gratis verzending :scream:

Ooh dan had je misschien boven de 40 euro? Dan was het gratis. Maar zoveel onderbroeken had ik niet nodig hahaha

Nee die actie van 3 voor 10 :joy:

1 like

Dankjewel onderbroekeninfluencer, ik heb er vrij veel besteld in goed vertrouwen dat ze heel fijn zijn haha. Heb flink wat weg moeten gooien, dus nu kan ik weer vooruit. :nerd_face:

2 likes

Nieuwe palette van KimChi

23 likes

Tante Betsy bestelling binnen gekomen.

11 likes

Die bovenste is prachtig! (De andere zijn ook mooi hoor)

1 like

Ik ben er zelf ook heel blij mee.
Heel makkelijke kledij om er instant vrolijk en beetje gekleed uit te zien. Gewoon dragen, wassen, omhoog hangen en weer dragen.

1 like

Ik heb voor de oppo a91 gekozen uiteindelijk. Ik heb deze puur gekozen vanwege de opslag, die is toch wel een stuk beter dan de Motorola. Ik moet wel m nog heel erg wennen en ik vind sommige dingen nog heel onhandig. Hopelijk wordt dat beter.

Ja, same, ik vond opslag ook belangrijk en daardoor valt de Motorola eigenlijk af ten opzichte van de Oppo of Samsung. Ik ben nu bezig de Samsung te installeren maar wat een gezeik zeg, ik word oud.

Haha ja dat installeren is altijd even gedoe. Jammer dat mijn oude telefoon echt niet meer goed werkte, anders had ik gewacht op de nieuwe Motorola telefoons. Die hebben waarschijnlijk wel 128 GB opslag.

1 like

In mijn oude mobiel zit geloof ik 32gb, dus dat is heel weinig! In de A51 van Samsung (en Oppo) zit 128gb en in de Motorola 64gb

Wanneer komt de nieuwe Motorola denk je?

Oooh die onderste jurk :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Is nog onbekend maar ik lees berichten over oktober dit jaar

Dat zou wel logisch zijn opzich en dat is dan nog maar 2 maanden… Mijn mobiel gaat ook eigenlijk echt niet meer maar je brengt me nu wel aan het twijfelen (what’s new)

:joy: Tja dit zijn alleen maar geruchten. Ik zou je nieuwe telefoon even een paar dagen proberen. Mocht het echt niet fijn zijn, kun je misschien nog terugbrengen

Bij Coolblue mag je blijkbaar je mobiel 30 dagen uitproberen en terugbrengen als het niet bevalt, dus dat ga ik zeker doen. Al denk ik dat ik er zo maar genoegen mee moet nemen, volgens mij is er nauwelijks een verschil tussen de Samsung - Oppo - Motorola die ik heb genoemd dus zal meer gebaseerd zijn op gevoel denk ik.

@tijgerlelie Heb je de Samsung A51 nog wel met de cashback? Want ik las dat je vanaf vandaag 50 euro terugkrijgt via Samsung zelf.