In mijn oude mobiel zit geloof ik 32gb, dus dat is heel weinig! In de A51 van Samsung (en Oppo) zit 128gb en in de Motorola 64gb
Wanneer komt de nieuwe Motorola denk je?
Oooh die onderste jurk
Is nog onbekend maar ik lees berichten over oktober dit jaar
Dat zou wel logisch zijn opzich en dat is dan nog maar 2 maanden… Mijn mobiel gaat ook eigenlijk echt niet meer maar je brengt me nu wel aan het twijfelen (what’s new)
Tja dit zijn alleen maar geruchten. Ik zou je nieuwe telefoon even een paar dagen proberen. Mocht het echt niet fijn zijn, kun je misschien nog terugbrengen
Bij Coolblue mag je blijkbaar je mobiel 30 dagen uitproberen en terugbrengen als het niet bevalt, dus dat ga ik zeker doen. Al denk ik dat ik er zo maar genoegen mee moet nemen, volgens mij is er nauwelijks een verschil tussen de Samsung - Oppo - Motorola die ik heb genoemd dus zal meer gebaseerd zijn op gevoel denk ik.
@tijgerlelie Heb je de Samsung A51 nog wel met de cashback? Want ik las dat je vanaf vandaag 50 euro terugkrijgt via Samsung zelf.
Samenvatting
Halllloooo vriendenkorting voor FF please haha
Die onderste jurk is heeeel leuk, waar is ie van?
Op aanraden van @crazyplantlady. Aangezien ik een hoop oude versleten Hema onderbroeken heb, kan ik wel wat nieuwe gebruiken.
3 zwarte
2 rode
Leuk, hyundai i10? Fijn autotje!
ja eigenlijk dus vooral of het makkelijk te verwijderen is, dat je niet een half uur in de aceton moet weken voordat je het er (met moeite) af kunt schrapen
Ik probeer op deze site zelf de starterskit te vinden maar het lukt me niet heeft iemand een directe link? Voel me echt een sukkel.
Klopt ja! Ben er ook echt blij mee, heerlijk klein en compact autootje
Echt intens mooi badpak. Klassiek en sexy, zou hem iedereen aanraden! Helemaal als je een beetje curves en een taille hebt, dat benadrukt ie perfect. Schouder of rugspieren komen er ook vet mooi in uit. Echt een beauty zo blij mee!
Nu wil ik deze ookkkk. Echt jammer dat ik geen h&m in de buurt heb, want dit is wel echt iets wat ik moet passen. Wel beter voor mijn bankrekening