Show je laatste aankopen #5

Monki? Of is dat al gezegd. Ik heb precies zo’n shirt in het zwart/grijs. Dat shirt glanst soms ook wat, doordat de stof een beetje velvet-achtig is.

https://www.monki.com/en_eur/clothing/tops/t-shirts/product.super-soft-tee-orange.0462965099.html

Edit: Ben spuit elf, zie ik!

1 like

Hij ligt sws vrijwel niet in de winkels, dus online bestellen is een must (ik ben in Utrecht Centrum geweest, in beide H&M’s)

To help you:
De maat is true to size. Ik ben een maat 38/M met cup 70E, en pas de maat M goed (terwijl ik van body’s weleens een L moet)

1 like

Deze ziet er fijn uit! Van waar?

Winnie de poeh would never

3 likes

Volgens mij van h&m!

1 like

je hebt me geïnfluenced

deze rok pas ik hopelijk na m’n zwangerschap :sweat_smile:

9 likes

Deze camera!

32 likes

Omdat ik geld van Eneco terugkreeg. Mezelf nu echt voorgenomen om geen dure aankopen meer te doen.

7 likes

Het is tijd dat het weer kouder wordt :crazy_face:

28 likes

Een simpel jurkje dat geschikt is om thuis in te chillen en toch naar buiten te gaan als het nodig is.

2 likes

Pyjamabroek

Mijn lievelingsaankoop, zo schattig :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Oeh, waar? Met korting toevallig? :smirk:

Bij Carhartt zelf en nee geen korting is nieuwe collectie

1 like

Laatste verjaardagskaartje van het jaar :scream:

6 likes

Ik kijk evht uit naar de dag dat ik m’n carhartt jas weer aan kan :sob:

Heb je een linkje? Ik kan ‘m niet vinden en hij is amaziiiing!

Keihard geforuminfluenced (thanks @crazyplantlady, hoop dat je commissie hebt geregeld haha)

En deze naadloze katoenen brazilians. 10x zwart, 5x beige en 5x wit want als je geen idee hebt of ze echt goed passen kan je er maar beter meteen 20 bestellen toch.

Edit: en omdat ik blijkbaar een afwijking heb waardoor ik alleen maar in bulk kan kopen ook een lading gellakjes van Kiki London.

23 likes

Oh haha dan bedoel ik ook 38!

1 like

een 10cm pusheen schaaltje. totaal niet wel nodig.

25 likes

technic-technic-oil-absorbing-sheets
Boozyshop (rietjes gratis gekregen) en Massimo Dutti (waar alle kleuren op de webshop totaal anders zijn dan in het echt, trui is meer grijsblauw)

10 likes