Samenvatting
Halllloooo vriendenkorting voor FF please haha
Halllloooo vriendenkorting voor FF please haha
Die onderste jurk is heeeel leuk, waar is ie van?
Op aanraden van @crazyplantlady. Aangezien ik een hoop oude versleten Hema onderbroeken heb, kan ik wel wat nieuwe gebruiken.
Leuk, hyundai i10? Fijn autotje!
ja eigenlijk dus vooral of het makkelijk te verwijderen is, dat je niet een half uur in de aceton moet weken voordat je het er (met moeite) af kunt schrapen
Ik probeer op deze site zelf de starterskit te vinden maar het lukt me niet heeft iemand een directe link? Voel me echt een sukkel.
Klopt ja! Ben er ook echt blij mee, heerlijk klein en compact autootje
Echt intens mooi badpak. Klassiek en sexy, zou hem iedereen aanraden! Helemaal als je een beetje curves en een taille hebt, dat benadrukt ie perfect. Schouder of rugspieren komen er ook vet mooi in uit. Echt een beauty zo blij mee!
Nu wil ik deze ookkkk. Echt jammer dat ik geen h&m in de buurt heb, want dit is wel echt iets wat ik moet passen. Wel beter voor mijn bankrekening
Monki? Of is dat al gezegd. Ik heb precies zo’n shirt in het zwart/grijs. Dat shirt glanst soms ook wat, doordat de stof een beetje velvet-achtig is.
https://www.monki.com/en_eur/clothing/tops/t-shirts/product.super-soft-tee-orange.0462965099.html
Edit: Ben spuit elf, zie ik!
Hij ligt sws vrijwel niet in de winkels, dus online bestellen is een must (ik ben in Utrecht Centrum geweest, in beide H&M’s)
To help you:
De maat is true to size. Ik ben een maat 38/M met cup 70E, en pas de maat M goed (terwijl ik van body’s weleens een L moet)
Deze ziet er fijn uit! Van waar?
Winnie de poeh would never
Volgens mij van h&m!