Pusheen is te cute. alleen af en toe wel iets te duur vind ik. Dit schaaltje was op amazon 27 euro en via Bol 11,95. Wel even een verschil. Nu is 12 euro nog te veel eigenlijk. maja.
Wow had je voor snelle bezorging gekozen? Ik heb zondag besteld en het is er nog niet. (prima hoor maar wel gek verschil)
Hahaha love it echt dat jullie massaal die onderbroeken aan het inkopen zijn. Was ik nu maar een ekte influencer met affiliate linkjes
Een schattig plantje voor op tafel. Nu nog wat meer dingen erbij zetten maar komt wel (wil geen random meuk kopen daar moet ik tegenaan lopen).
Hoe is de rok?
Mooie kleur!
Heb ik dit nodig in mijn leven, wellicht, kan hier een hoes om?
Wat is het precies?
Hoe is de Chilly om schoon te houden? Ik vind de Dopper echt onhandig
Dopper is fakking goor vond ik zelf. Die meurde op een gegeven moment en kreeg ik niet meer ‘schoon’.
Nu ben ik zelf wel een smeerlap, maar ik drink er sowieso alleen water uit. Meestal na een paar weken maak ik ‘m schoon (ik zei al smeerlap) en dan doe ik er gloeiend heet water met dreft in, goed schudden en even laten staan. Dan reinig ik de hals goed en ook de dop en het rubbertje. Dat rubbertje gaat na een paar weken wel meuren als je uit de fles zelf drinkt
Vriendin van mij drinkt niet recht uit die fles dus die spoelt hem gewoon elke dag om.
Ik heb een 75e. Maar dan wel leeg gezogen borsten. Kan het dan ook? Of is het dan geen porem?
& heeft iemand de tip voor losvallende witte basic tees?
Bij mijn schijnt echt alles door.
Uniqlo
Weekday Prime
Ik heb het ook al binnen, echt enorm snel!
Zeeman inderdaad, ik pak dan maat 50 ofzo, dan is het leuk oversized maar niet té.
zeeman mannenshirts
De ratjes
En de bank ziet er ook zo comfy uit!
Las de tip laatst op het forum, maar Dreft en rijstkorrels erin en dan schudden.
Zelf drink ik er alleen water in en maak ik elke dag de dop en de hals schoon met heet water en Dreft en dan doe ik er nog een beetje water in, even schudden en omspoelen. Heb ook de borstel gekocht maar die stinkt naar natte hond als deze nat wordt.