Omdat ik geld van Eneco terugkreeg. Mezelf nu echt voorgenomen om geen dure aankopen meer te doen.
Een simpel jurkje dat geschikt is om thuis in te chillen en toch naar buiten te gaan als het nodig is.
Oeh, waar? Met korting toevallig?
Bij Carhartt zelf en nee geen korting is nieuwe collectie
Ik kijk evht uit naar de dag dat ik m’n carhartt jas weer aan kan
Heb je een linkje? Ik kan ‘m niet vinden en hij is amaziiiing!
Keihard geforuminfluenced (thanks @crazyplantlady, hoop dat je commissie hebt geregeld haha)
En deze naadloze katoenen brazilians. 10x zwart, 5x beige en 5x wit want als je geen idee hebt of ze echt goed passen kan je er maar beter meteen 20 bestellen toch.
Edit: en omdat ik blijkbaar een afwijking heb waardoor ik alleen maar in bulk kan kopen ook een lading gellakjes van Kiki London.
Oh haha dan bedoel ik ook 38!

Boozyshop (rietjes gratis gekregen) en Massimo Dutti (waar alle kleuren op de webshop totaal anders zijn dan in het echt, trui is meer grijsblauw)
Pusheen is te cute. alleen af en toe wel iets te duur vind ik. Dit schaaltje was op amazon 27 euro en via Bol 11,95. Wel even een verschil. Nu is 12 euro nog te veel eigenlijk. maja.
Wow had je voor snelle bezorging gekozen? Ik heb zondag besteld en het is er nog niet. (prima hoor maar wel gek verschil)
Hahaha love it echt dat jullie massaal die onderbroeken aan het inkopen zijn. Was ik nu maar een ekte influencer met affiliate linkjes
Een schattig plantje voor op tafel. Nu nog wat meer dingen erbij zetten maar komt wel (wil geen random meuk kopen daar moet ik tegenaan lopen).
Hoe is de rok?
Mooie kleur!