Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Een mooie grote vaas, massage/beautybehandeling, een abonnement op een tijdschrift, schoenen

3 likes

Zit in het verkeerde topic te posten zie ik nu. Bedankt voor de suggesties. Denk inderdaad dat het iets voor in huis gaat worden. Een woondeken zou kunnen. Alleen ik ben echt al tijden op zoek naar een die lekker groot is en warm is. Niet zo een standaard fleeche deken. Maar nog niet gevonden.

1 like

Deze heb ik, heeeel lekker warm

2 likes

Inderdaad zoiets maar dan groter, dat we er met zijn 2en onder kunnen liggen haha.

Kunnen we een reviews krijgen van degenen die Collistar Magic Drops hebben aangeschaft? :smirk:

4 likes

Is hier ook al besproken

1 like

Thank you!

1 like

Ik ben blijkbaar in een witte fase aanbeland

jurk
H&M

wraptop
Other Stories

trui
Other Stories

29 likes

170721_1
De hele set

16 likes

Ik heb ze sinds een week! Heb de eerste keer in de ochtend gebruikt. Eerst m’n gezicht schoongemaakt en toen drie druppeltjes verdeeld. Nou m’n vriend heeft me vierkant uitgelachen toen hij van werk terugkwam. Hij vond me zo’n oranje trumplook hebben en dat was ook echt zo :sob:.

Gelukkig kwam het er wel gedeeltelijk af met make-up remover en nu vind ik het resultaat eigenlijk heel mooi en subtiel. Mooi product dus, maar het is wel even uitvinden hoeveel je moet gebruiken.

2 likes

Leuk, ik heb hem ook besteld!

3 likes

Screenshot_20210328-134100
Yes! Eindelijk een broek gevonden die ik pas. Ik heb dikke bovenbenen en veel heup/bil en deze broek zit perfect. Misschien een tip voor anderen? Er staat op het label dat hij maar 1% elasthan heeft, maar ik vind het geen hele stugge broek.

17 likes

Besteld, haha! Bedankt voor de tip.

2 likes

Een replica van deze Pierre Augustin Rose bank. Ik voel me zo volwassen dat ik eindelijk fatsoenlijke meubels koop. Werd ook tijd op mijn 31e en mijn matras op bananendozen…
Schermafbeelding 2021-03-28 om 15.12.04 Schermafbeelding 2021-03-28 om 15.10.44

74 likes

Mooi! Leuk interieur heb je ook!

Oh dit is niet mijn eigen interieur hoor! Dit zijn pinterest pins gehe. I wish :sweat_smile:

3 likes

Twothirds 2 Twothirds 3 Twothirds shirt Twothirds trui 2 Twothirds trui
Twothirds jurkje 2
Het jurkje

Alles is van twothirds

30 likes

Ik hoop dat ie voor jou ook goed zit!

2 likes

Oooh ik dacht dat de tweede een eigen foto was, haha. Alsnog heel mooie zetel!

Welk merk zijn die shirtjes van met dat walvisje ?