Show je laatste aankopen #8

Vind hem heel mooi! Maar wel prijzig. Dus in plaats van een ring heb eindelijk keramieken oorbellen gekocht die ik al lang wilde haha.

Edit; foto is wazig zie ik. Ze hebben kleine blauwe details, maar zijn dus niet zo goed te zien.

17 likes

Ik zie een patroon:

Glamorous petite via Zalando

Edited via Zalando

Only voor strandvakantie via Zalando

8 likes

Ben heel benieuwd! Ziet er mooi uit

3 likes

Heel erg mooi! Weet je toevallig van welk materiaal dit is gemaakt? Het lijkt me messing of koper maar ik kan het niet vinden in de beschrijving :face_with_monocle:

1 like

Deze heb ik in het blauw en vind m top! :ok_hand:

2 likes

Ik heb ze zelf ook gekocht!! Hoe bevalt het je? Vanavond worden ze hier getest :smile:

2 likes

Omdat Karen britchick me geinfluenced heeft.

17 likes

Hoe bevalt deze? Wat kun/doe je er allemaal mee?

1 like

Eindelijk mijn winkelmandje afgerekend :grimacing:

14 likes

Nieuw boek, ben bezig allemaal booktube/booktok/bookstagram boeken te lezen en deze werd toch wel erg veel aangeraden

21 likes

Dat is een dikke aanrader, mits je een beetje weet van mythologie. Ik vind Circe ook heel goed.

1 like

Helemaal niets haha maar misschien is dit een goede eerste stap in de wereld van de mythologie

5 likes

Er zit, volgens mij, een index achterin het boek met alle personages. Dus als je even de weg kwijt bent, kun je daar het opzoeken.

5 likes

Is de dresscode wit/zilver? :full_moon_with_face:

24 likes

Jaaaa en Circe is inderdaad ook mooi!

4 likes

De cruelty free en vegan (oké, en goedkopere) versie van Love, don’t be shy by Kilian:

10 likes

Jaa deze is zo goed! Veel leesplezier!

3 likes

Tuinbankje van de Leen Bakker!

36 likes

Bij welke webshop kan je dit halen en hebben e meer ‘bekende’ geuren? Met Google kom ik er helaas niet uit.
Ben al een tijdje opzoek naar vegan en dierproefvrij parfum wat ook lekker ruikt. En dat is nog al lastig te vinden.

1 like

Hangt er nou een soort vliegende chips om dat flesje heen? :exploding_head:

1 like