Show je laatste aankopen #8

Kleine waterkoker maar door de vorm pakt ie wel heel mini uit

37 likes

17 likes

Ik ga over 2 weken :partying_face:

6 likes

OMG :pleading_face: :heart_eyes:

5 likes

Ik ben benieuwd wat van deze foto je hebt gekocht haha. Lamp? Stoelen? Tafel? Kleed? Decoratie?

17 likes

Haha, ik had dat niet door toen ik het plaatste omdat het voor mij zo duidelijk was haha maar snap t helemaal. Gaat om de lamp :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Ketel die ik tot plantenpot heb omgedoopt :grin:

96 likes

Nieuwe wandelschoenen met 50% :heart_eyes:

40 likes

Nieuwe jas :coat:

16 likes

9 likes

21 likes

Heb je het met bevroren fruit gemaakt? Want ik zoek nog een geschikte blender daarvoor.

3 likes

Mijn “hack” met bevroren fruit: ff heet water erbij, deksel op de blender en 5 minuten laten staan. Daarna de andere ingrediënten erbij en tegen de tijd dat je gaat blenden is 't fruit niet meer zo keihard.
Ik verdun het toch altijd al met water dus voor mij werkt dit. Als je niet verdunt dan is 't wellicht een wat minder goede hack.

2 likes

Je vroeg het niet aan mij, maar ik heb deze blender en die doet het goed met bevroren fruit! En je betaalt er niet de hoofdprijs voor.

Bekijk Bosch MCM3200W MultiTalent 3 - Foodprocessor - Wit op: Bosch MCM3200W MultiTalent 3 - Foodprocessor - Wit | bol.com

3 likes

Haha, thanks voor de hack! Ik heb er alleen liever idd geen water bij. Eerst haalde ik het fruit voor het douchen uit de vriezer en was het daarna zacht genoeg. Nu moet ik door omstandigheden voor het douchen al eten, dus dat red ik nu niet meer.

5 likes

Zoiets heb ik nu ook, ja. Werkt top! Maar ik zou graag iets compacters willen.

3 likes

Ik heb hier een heel raar beeld bij :thinking:

6 likes

nutribullet kan dit prima, ik maak ook wel eens smoothiebowls met alleen fruit. Er moet wel iets van vocht bij oid anders eet je kruimels maar je hebt maar een beetje nodig

2 likes

Waar? Ik zoek nog nieuwe wandelschoenen

4 likes

Bergfreunde! Wel alleen in mijn maat, dus was denk een gelukje maar je kunt even kijken voor de zekerheid!

5 likes