Ik snap em niet, geloof ik
Het lijkt net alsof je fruit meeneemt om te gaan douchen
Oooh zo, haha! Sinaasappel schijnt onder de douche wel extra lekker te zijn
Hij heeft wel wat meer moeite met een grote hoeveelheid bevroren fruit. Dus smoothie bowls kosten wel wat meer tijd dan in een grote blender. Deze is meer geschikt voor gewone smoothies. Maar een kleinere hoeveelheid bevroren ijs of fruit is geen probleem.
Ik kocht een gewone ,normale en degelijke fietspomp die nooit meer kapot gaat omdat ik helemaal klaar ben met die plastic dingen waar ik niks mee kan. En nu hoop ik dat dit er ook uitzag alsof het de volwassen ’ ik steek uit een fietstas prei ’ is
Ja of juist een - ik neem 0 risico volwassene -
Twee jasjes van Zalando. De blauwe is in het echt wat feller van kleur, wat minder baby blauw. Had hem ook in roze besteld maar die was ook veel feller en stond qua kleur niet leuk. Moet weer wat meer laagjes gaan dragen in plaats van truien omdat het op de fiets koud is en op kantoor warm, zeker na half uur fietsen en 4 verdiepingen trap lopen
Komt nog deel 2 bestelling aan maar daar wacht ik nog op.
En nog wat items van H&M
Iets meer kleur in de kast zodat ik al het wit en zwart wat leuker kan combineren.
Die bodyspray is hemels en probeer ik al weken te bemachtigen. eindelijk gelukt!! De ouai leave in conditioner vond ik chill en heel lekker ruiken (had een travelspray van 15 ml in een goodiebag gekregen) dus ook maar grote van gekocht. En voor het eerst dat ik een product van olaplex ga proberen

Mijn spaarrekening is me niet heel dankbaar de laatste tijd
Ik had een kayak ongeluk gehad en mijn telefoon was verzopen. Ik ben al jaren team Google Pixel telefoons maar die verkopen ze niet in Costa Rica dus ben ik heel impulsief voor een Iphone gegaan?? Ik voel me een beetje een verrader nu.
Is dat munt, links van het midden? Pas op hoor, die verspreidt zich door je hele tuin. Die kun je beter in een pot doen!
Heel tof! Waar is hij van als ik vragen mag?
Natuurlijk!
Vind hem heel mooi! Maar wel prijzig. Dus in plaats van een ring heb eindelijk keramieken oorbellen gekocht die ik al lang wilde haha.
Edit; foto is wazig zie ik. Ze hebben kleine blauwe details, maar zijn dus niet zo goed te zien.
Ik zie een patroon:
Glamorous petite via Zalando
Edited via Zalando
Only voor strandvakantie via Zalando
Ben heel benieuwd! Ziet er mooi uit
Heel erg mooi! Weet je toevallig van welk materiaal dit is gemaakt? Het lijkt me messing of koper maar ik kan het niet vinden in de beschrijving
Deze heb ik in het blauw en vind m top!