Show je laatste aankopen #8

Ik heb ze zelf ook gekocht!! Hoe bevalt het je? Vanavond worden ze hier getest :smile:

2 likes

Omdat Karen britchick me geinfluenced heeft.

17 likes

Hoe bevalt deze? Wat kun/doe je er allemaal mee?

1 like

Eindelijk mijn winkelmandje afgerekend :grimacing:

14 likes

Nieuw boek, ben bezig allemaal booktube/booktok/bookstagram boeken te lezen en deze werd toch wel erg veel aangeraden

21 likes

Dat is een dikke aanrader, mits je een beetje weet van mythologie. Ik vind Circe ook heel goed.

1 like

Helemaal niets haha maar misschien is dit een goede eerste stap in de wereld van de mythologie

5 likes

Er zit, volgens mij, een index achterin het boek met alle personages. Dus als je even de weg kwijt bent, kun je daar het opzoeken.

5 likes

Is de dresscode wit/zilver? :full_moon_with_face:

24 likes

Jaaaa en Circe is inderdaad ook mooi!

4 likes

De cruelty free en vegan (oké, en goedkopere) versie van Love, don’t be shy by Kilian:

10 likes

Jaa deze is zo goed! Veel leesplezier!

3 likes

Tuinbankje van de Leen Bakker!

36 likes

Bij welke webshop kan je dit halen en hebben e meer ‘bekende’ geuren? Met Google kom ik er helaas niet uit.
Ben al een tijdje opzoek naar vegan en dierproefvrij parfum wat ook lekker ruikt. En dat is nog al lastig te vinden.

1 like

Hangt er nou een soort vliegende chips om dat flesje heen? :exploding_head:

1 like

Ik ken je struggle, haha! Het merk is Divain en ze hebben echt superveel bekende geuren (oké, namaak dan), en nu dus ook een ‘Black edition’ range met wat duurdere parfums. M’n vriend en ik hebben er al eens eerder besteld en het is qua kwaliteit ook echt goed. Krijgen op Trustpilot ook goede reviews. Oh en als je bestelt krijg je een testertje van de geuren die je bestelt, zodat je kan proberen en evt nog kan terugsturen als het niet naar wens is. Dus overall top vind ik haha. Je kan trouwens ook gewoon los testers bestellen van alles.

@Junebug85 ik denk dat het citroenschillen zijn :smiling_face_with_tear: ze proberen de noten in het parfum af te beelden haha.

7 likes

Even een wat lichtere kleur jeans nodig nu het steeds lekkerder weer wordt :sunny:
Van WE

24 likes

Echt mijn meest volwassen aankoop ooit. Het zit nu in te werken en ik ben helemaal benieuwd naar het eindresultaat. Wie ben ik?
Fuuuuuuck ik word oud

10 likes

Hahaha ik had expres gisteren niet gezogen omdat ik vandaag mijn nieuwe stofzuiger kreeg…

Voor vlekken kan je evt ook een gebitstablet bij de witte was doen.

7 likes

Kan je dan ook met dit zweetvlekkenspul je kunstgebit reinigen? Of werkt de wereld niet zo

15 likes