Sterker nog, een kunstgebit kun je het beste reinigen met groene zeep in plaats van die tabletten.
Ik kan dat helaas niet voor je testen
Haha, letterlijk je mond spoelen met zeep
Ik wil zo graag weten of dit werkt!! Deel je je ervaring ajb met deze oude tak??
Is goed! Nog 20 minuten wachten
Edit: Oke, het werkt. Bij oude shirts die ik veel draag (en echt nasty waren) moet ik nog wel een keer gebruiken (zijn wel stukken witter), maar de andere shirts zijn weer lekker schoon. Zeker een aanrader.
Kun je dit dan ook gebruiken op andere vlekken? Heb sinds mijn zwangerschap allemaal vlekken op mijn kleding ter hoogte van mijn buik
Niiice! Ik heb het gelijk op het boodschappenlijstje gezet. Thanks voor je review!
Kan het altijd proberen hahah.
Glansspoelmiddel kun je ook proberen tegen gele vlekken, stuk goedkoper ook
Ja dan zou ik idd de tip van @Zonnestraaltje gebruiken of de mouwen nog natter maken.
@Zora ossengalzeep!
Niet mijn foto uiteraard maar wel mijn nieuwe fiets!!! Ik heb zo’n fucking hekel aan fietsen he echt niet te doen, die kut wind en die kut bruggen en al die kut oudere mensen op hun e bikes die langs me heen zoeven: Nou nu heb ik er ook een!!! Op de terugweg van de fietsenwinkel vandaag echt bijna moeten huilen van geluk dat ik de trapondersteuning gewoon op 5 kon zetten en zonder zweetvlekken heuvelop kon fietsen. Ik ben echt emotioneel onstabiel als het om fietsen gaat maar misschien kan ik nu eindelijk samen met mn vriend naar de stad fietsen zonder dat ik het op het einde met hem uit maak omdat ik gewoon zo boos ben van het fietsen
(edit: het is een elektrische fiets dus)
Hahahahah ik moet heel erg lachen om de hatelijkheid in je post maar heel erg gefeliciteerd met je nieuwe fiets. Haha laf it
Haha heel herkenbaar! Moet helaas bekennen dat ik ook het fietsen op de ebike begin te haten Al scheelt het mooie weer wel! En gelukkig ga ik binnenkort verhuizen en woon ik ipv 30 min 10 min fietsen van mijn werk vandaan!
Haha nog nooit zo veel herkenning gezien voor hoe ik me voel over fietsen. Gefeliciteerd met je fiets, klinkt als een uitkomst!
Deze heb ik vorig jaar zomer gekocht en was echt zo’n goede aankoop. Niet meer tig keer per nacht badend in het zweet wakker worden. En hij voelt wel lekker ‘zwaar’ voor een dun dekbed, dus dat slaapt fijn.
Klinkt perfect, kan niet wachten tot ie binnen is! Fijn dat ie jou heel goed bevalt.
Ik ben ook bang dat ik hier heel erg aan ga wennen en dat we een tweede moeten gaan kopen voor mijn vriend :’) Maar eerlijk alles liever dan nog “gewoon” moeten fietsen