Nog een aankoop maar ben wel blij dat ik succesvol was in de raffle
Dit snap ik!! Ik hou van spinning maar fietsen vind ik zo kut. Totaal niet vergelijkbaar
haha ik vind fietsen ook zo kut, ik loop liever overal heen dat dat ik op de fiets stap. veel plezier ermee!
Speelgoed voor Knofloki

En dit is trouwens nog resultaat van die
Vlekkenverwijderaar. Dit shirt was echt nastyyyyy en nu kan ik gewoon zonder schaamte weer naar mensen zwaaien hahaha
Mijn favoriete bloem Heel tof
Koop dit, je krijgt geen spijt. Veeeel beter dan de goedkope versies -die ik heb gehad in ieder geval *
Oh en een jurk via Shein sorry wereld
Ik heb precies dezelfde gekocht bij de Kruidvat maar dan voor de helft van de prijs
Ik hoop echt dat ik de juiste maat heb gekozen en ik niet in die tuinbroek zwem.
Heb ik nog genoeg boeken ongelezen in de kast? Jazeker… Maar had zin om boeken te kopen haha. Wel met cadeaubonnen
Six Crimson Cranes heb ik pas uitgelezen en vond hem leuk! Spin the Dawn is al een jaar of twee geleden, maar vond ik volgens mij ook wel leuk haha. Alleen wordt dat boek beschreven als Mulan en Project Runway, het Mulan gedeelte valt dan een beetje tegen. Maar gewoon niet met die specifieke verwachting erin gaan!
Daughter of the Moon Goddess vond ik echt prachtig!
Echt? Ik heb deze gister nog geprobeerd op een trui maar vond het heel erg tegenvallen eigenlijk weet niet of ik iets verkeerd doe of dat de pluisjes te subtiel zijn ofzo (t is een vrij zachte/dunne trui). Of druk jij super hard ofzo? Haha sorry maar wil ook zo graag wat verlepte dingen nieuw leven in blazen
Ik druk wel redelijk hard, maar er zaten ook echt veeel oppervlakkige pluisjes op. Een trui die door het wassen echt was gaan pillen was niet tegenop te ontpluizen helaass
Edit: en goed tussendoor legen, er blijft ook pluis echt bij de mesjes zitten. Ik houd hem dan in de prullenbak met het opvangbakje eraf en zet hem even aan zodat die er ook uit vallen.
Jaaa goede koop hoor, ik lig op dit moment heerlijk in de zon op de mijne
Ik ben er ook tevreden mee! (Heb ‘m nu een jaar). Vind wel dat er iets meer vulling had gemogen in de platte kussens waar je op zit. Krijg na een tijdje wel een houten kont. En ik moet de kussens een keertje wassen denk ik, want die zijn een beetje vies geworden (hij staat op een overdekt balkon dus de kussens liggen er altijd op. Als je de kussens ergens opbergt blijven ze langer mooi denk ik).
Ik heb hem nog niet zo lang hoor (sinds vorige zomer) maar ik vind hem top! Ook handig dat je de zijkanten kan uitklappen. Hij heeft heel de winter (onder een hoes) buiten gestaan met kussens en al en dat heeft hij ook prima overleefd