Ik had er één van de action en echt niet het resultaat dat ik nu heb ben echt niet tegen goedkoper spul, maar in mijn geval was dat wel eerder duurkoop. Misschien pech gehad met degene die ik gehad heb.
Ah ok zou kunnen dat die van action niet echt goed was ja. Die van mij is van leen bakker.
Ja ben echt super benieuwd naar allemaal! Had ook gelezen over dat het een Mulan en Project Runway gehalte heeft dus ben benieuwd! Maar niet teveel Mulan verwachten dus haha!
@Camper dat gaf ook een beetje de doorslag om ze te kopen
O hier ben ik heeeel benieuwd naar, graag en update als het boek binnen is
Zal ik zeker doen, in het baktopic.
Christopher Tan schijnt ontzettend veel kennis te hebben over kueh / kue / kuih en ik kan niet wachten om alles in me op te nemen.
Nee hè
Edit
Ik ben weer eens dom bezig en heb in de verkeerde topic geplaatst. Sorry
Gepolariseerde zonnebril voor bij water, Poloraid PLD 6034/S MATT HAVANAA via Littlegreenbag in de sale. 35 euro!
Mijn trypofobie speelt wel op bij het zien van deze kaft
Ik las typo fobie dus ik zat een spelfout te zoeken.
Hier ook
Kaartje gekocht om de Russische electro-act IC3PEAK (als het goed is) in mei te zien. Tijdens de coronacrisis ontdekte ik hun muziek en een deel van de opbrengst gaat naar Oekraïne. Sommige mensen vinden dat je daadwerkelijk alles uit Rusland moet boycotten maar ik ben het daar niet mee eens. Vooral niet als een artiesten altijd al activistisch waren en kritisch op het beleid in hun land.
Had een giftcard gehad (alvast) voor mijn verjaardag en er was goeie korting bij IPXL (en verjaardagskorting):
Knoflookpers gekocht van hetzelfde merk als de al 40 jaar oude knoflookpers van mijn ouders die het nog steeds perfect doet.
Ik vind het nog steeds echt belachelijk dat er geen diffuser opzetstuk is voor de airwrap.
Ik dacht laat k ze alvast maar kopen, dat scheelt zaterdag weer stress, ergernis en teleurstelling

En ik hoop dat het denim bij mij net zo licht is als op deze
Waar heb je deze gekocht?
StockX! Dus wel meer dan retail betaald, maar ik heb ze nu gekocht omdat ik denk dat ze na de officiele release nog duurder zullen worden daar