Show je laatste aankopen #8

Ik was benieuwd naar de haircare-lijn van Jonathan Van Ness dus bij deze.

16 likes

Volgens mij was hij wel in de aanbieding bij aMac, maar ik heb hem met leraren korting bij Apple gekocht.

2 likes

Ga je ze meteen gebruiken? Wil je laten weten wat je er van vond?

4 likes

Ik vind dat ze het geluid wel goed dempen maar ze zijn wel echt groot. Bij mij vielen ze daardoor wel eens uit mijn oren tijdens het slapen. Probeer ze nu dus wat meer aan te duwen :joy:. Maar ze dempen wel écht beter dan menig standaard oordopje! @chasingrainbows

1 like

Aii ik heb juist vrij kleine oren en altijd zijn die dingen te groot, had gehoopt dat die ovale vorm iets zou doen… dankje voor het laten weten

1 like

Niks fancy’s, een oudje van DeLonghi!

4 likes

Oordopjes doen mij ook altijd pijn omdat ze te groot zijn (ook doormidden geknipt), maar wasbolletjes of silliconenbolletjes werken perfect!

3 likes

Oh die wasbolletjes met dat wattige eromheen heb ik ook, alleen soms geeft dat zo’n vies gevo, herken je dat? Daarom knip ik ze doormidden en gebruik ik ze 1 keer. Maar minder milieu-vriendelijk. Ff dat andere googlen wat je zei

2 likes

Ja silliconenbolletjes werken hetzelfde maar laten geen vettig laagje achter.
Dat wattige moet je er trouwens afhalen, ik weet niet of je dat wist? Ik gebruik ze trouwens veel vaker dan 1x en gebruik ook het hele bolletje, omdat ik ze niet in mijn oor stop maar meer aan de buitenkant plak. Ik warm ze wel heel lang op, meestal door ze een tijdje onder mijn bovenarm te houden, wrijven werkt niet zo goed. Dan kun je ze goed vormen!

3 likes

Ja de watten haal ik er af maar dan warmde ik het waarschijnlijk niet goed genoeg op! Goede tips, dan hou ik het gewoon bij deze waxbolletjes!

4 likes

Zara

Rimowa

28 likes

Clinique black honey, met 25% korting

10 likes

https://www.happyearsearplugs.com/nl/origineel/

dit zijn echt de fijnste die ik ooit gehad heb. na een paar keer dragen worden ze zacht en ik kan ze nu de hele nacht in zonder dat ze uitvallen of pijn gaan doen. en ze werkten echt goed.

(ben nu verhuisd, dat heeft nog beter gewerkt)

6 likes

Heb jij jouw bestelling al binnen of is het al verzonden? Ik heb ook woensdag besteld maar het is nog niet verzonden. En ik ben ongeduldig :grimacing:

4 likes

Nee heb er ook nog niets van gehoord, ik ben ook ongeduldig!! Wat heb jij besteld?

3 likes

Ik vind een schilmesje makkelijker om tabletjes te halveren, dan zie je beter wat je doet. Hebben de tabletten wel een breukgleuf en mogen ze gebroken worden?

2 likes

Ik gebruik altijd een (verwarmd) aardappelmesje, weet niet of dat voor jou handig is maar misschien wel :woman_shrugging:t3:

3 likes

Staat ook op de site als je voor 14.00 uur besteld dat het dezelfde dag verzonden wordt. Maar zal wel druk zijn geweest met die korting. Heb dit besteld:

14 likes

Ohhh leuk!
Ja maar dat we dan drie dagen later nog niks hebben gehoord is wel extreem.

2 likes

@pineapple Ik heb ook op woensdag besteld, maar heb voor ophalen gekozen. Kreeg donderdag bericht dat ik het kon ophalen en net opgehaald en was bij het ophalen ook vrij druk.

Ik heb deze 2 gekocht:

5 likes