wat wil hij nou eigenlijk ook bereiken met dat boek? zou hij eigenlijk ooit privilege inleveren ten bate van een ander, denken jullie?
Ik ben het eens met dat hij wel een heel cringe-waardig boek heeft geschreven, maar hij maakt wel reclame voor Gloria Wekker en Hallo, witte mensen. Is voor hem wel een ene opener geweest. (voor mij trouwens ook, heel eerlijk. ) Verwijst er ook veel naar, en noemt ze ook in interviews. Ik vrees dat er door andere witte mannen beter naar hem geluisterd wordt, dan naar deze dames.
En dan te bedenken dat hij afgestudeerd antropoloog is. Is niet alsof ze onderdrukkende structuren daar nu pas ontdekt hebben.
Maar dat is dus precies het probleem.
Ja, begrijp ik, maar iedere verandering in denken is meegenomen, denk ik dan zelf. Ik zou ook harder willen.
Hij heeft voordat hij bekend werd, gewoond in Egypte en Libanon volgens mij. Daar woonde hij niet in een Villawijk, maar onder de normale bevolking. Als oorlogsverslaggever heeft hij veel ongelijkheid gezien.
Ik ben het er mee eens dat het alsnog voelt als een witte man die komt uitleggen wat ongelijkheid is, maar ik waardeer zijn input en zelfreflectie. Als dit boek andere geprivilegieerde witte mannen (en vrouwen!) helpt, dan ben ik voor.
Zijn lezingen en boeken hebben zo veel invloed gehad op mijn carrière haha, dus echt objectief kan ik niet zijn.
Ja maar dit is echt heel errug, waarom zegt niemand hier ooit iets over!?!?
Haha het ging zo lang over Luyendijk dat ik echt verbaasd was dat er opeens hk living kopjes tussenkwamen
Ik was ook helemaal verbaasd dat ik in show je laatste aankopen zat
Hoe lang heeft het geduurd en hoe is de kwaliteit? Ik heb hem ook op het oog maar die website ziet er een beetje louche uit ofzo 🥲
Ik heb wel goede ervaringen met die webshop, levering binnen een week en het kleed is na 2 jaar nog steeds mooi en zacht. Mag wel een keer gewassen worden, maarja dat krijg je met een wit kleed. Voor die lage prijzen zeker tevreden mee!
Zakken in leggings
Ja, waar laat je anders je spullen!
Mijn sportschool heeft pas na de kleedkamer de doorgangspoortjes. Pasje nodig, QR-code.
Oh zo leuk!
Love valentijnsdag want ik houd echt van dingen met hartjes en die roze bodem is ook leuk!
Ohh wat leuk! Waar heb je deze vandaan?