Show je laatste aankopen #8

afbeelding


In medium en small

13 likes

Ik wil deze ook!! Mn bum bag is alleen wel echt super snel kapot gegaan aan de hoekjes

4 likes




Blijf maar producten van la roche posay kopen :sweat_smile: Maar tot nu toe bevalt alles gelukkig

6 likes

Oh wat balen! Misschien kan je ze mailen erover?

1 like


Voor het eerst geen L :pray:t4:

19 likes

Ja zou dat kunnen? Ik heb hem van vinted….

2 likes

ahh dat weet ik dan niet dan weet je ook niet echt hoe oud die was

4 likes

Ik heb als kerstpakket een bol.com kaart gehad.
Nu toch maar eens uitgegeven

Een eigen yogakussen (leg je hoofd op het kussen en ontspan…… en wie heeft er het uur hiervoor windjes op gelaten???)

En een kleinere slowcooker (mijn crockpot 4,7 liter is toch echt te groot voor 2,5 persoon)

17 likes

Ben wel mijn eigen Valentijn :partying_face:

57 likes

Deze zijn zo fantastisch lekker :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Nog nooit gehad, wel gegeven. Dus ik ben nu wel aan de beurt

3 likes

Jaaa vooral die brownies :drooling_face:

10 likes

Enkele basics:


En deze 2 voor bij het hardlopen:


25 likes

Net in een opwelling deze gekocht:

Wilde al tijdje andere koptelefoon maar niet een van €300 plus dus toen ik deze zag maar gewoon gekocht. Zit nog veel in de trein de komende tijd dus komt goed uit hopelijk.

11 likes


Spijkergilet van Pieces via Vinted. Zag hem bij Bevallen met Bobbi :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes


Mannentrui van de Sissy-boy :slight_smile:

20 likes

Deze poster voor bij mijn andere schilderijen

En in de sale de broek en de trui (Thanks voor de tip @Rozevarken): alleen zoals altijd is de broek aan de korte kant dus dat is een twijfelgeval…

16 likes


Bovenste ring :smiling_face_with_three_hearts:


Alleen de bedel (beide van the spice of life)


Beide van My Protein

17 likes

Kastje Loods5

&K Amsterdam

Screen Shot 2022-02-10 at 18.53.33

West-Germany vaasje

26 likes

Nieuwe handbagage koffer.

afbeelding

En een wereldstekker, mijn oude ligt volgens mij nog bij mijn ex dus no way dat ik die ga ophalen, lol.

7 likes