Bestelling bij Look Fantastic
Haha het ging zo lang over Luyendijk dat ik echt verbaasd was dat er opeens hk living kopjes tussenkwamen
Ik was ook helemaal verbaasd dat ik in show je laatste aankopen zat
Hoe lang heeft het geduurd en hoe is de kwaliteit? Ik heb hem ook op het oog maar die website ziet er een beetje louche uit ofzo 🥲
Ik heb wel goede ervaringen met die webshop, levering binnen een week en het kleed is na 2 jaar nog steeds mooi en zacht. Mag wel een keer gewassen worden, maarja dat krijg je met een wit kleed. Voor die lage prijzen zeker tevreden mee!
Zakken in leggings
Ja, waar laat je anders je spullen!
Mijn sportschool heeft pas na de kleedkamer de doorgangspoortjes. Pasje nodig, QR-code.
Oh zo leuk!
Love valentijnsdag want ik houd echt van dingen met hartjes en die roze bodem is ook leuk!
Ohh wat leuk! Waar heb je deze vandaan?
2x gehaald bij Uniqlo (the boy and the beast) .
Eentje voor mijn vriend en eentje voor mezelf. Het is onze favo film en we hebben hier echt een paar traantjes om moeten laten.
Kan zo snel geen update vinden: pas je hem nog?
Deze heb ik ook besteld, ben al 8 weken aan het wachten en het duurt nu nog 4 weken. Het zou eigenlijk deze week bezorgd worden Wel fijn om te lezen dat je er blij mee bent!
Hahaha goeie vraag! Nog niet gepast omdat ik sinds die post buikgriep kreeg en alleen maar in joggingsbroeken rondloop Droeg maandag mijn zwarte leren legging en die moest direct de was in vanwege spugende dochter. Als het nou beter gaat morgen trek ik hem aan en geef ik een update!
Toch na maanden passen en twijfelen gekocht.
Vind ze zoo gaaf