Deze ziet er mooi uit! Zit al een tijdje aan zo’n boeket te denken, maar ben bang dat het er toch eem beetje nep uitziet. Heb je hem al binnen en ben je tevreden?
Ik heb hem nog niet binnen. Heb een keer eerder zo’n boeket besteld en die viel inderdaad tegen en heb ik terug gestuurd. Ik zal een foto maken als ik hem binnen heb.
Mooi! Zou je willen laten weten hoe de voering is als je 'm binnen hebt? Ik kan op de foto niet zo goed inschatten of hij dik/warm genoeg is.
Dankjewel, ben benieuwd!
Doe ik! Ik heb nog één winterjas die echt dik en warm is, verwacht dat deze wel wat dunner is.
Ik ging weer eens kijken op bonprix en ik ben echt obsessed met die jurk!! En wat een goede prijzen ook, ik hoop niet dat dit eigenlijk shein is 🥹 en hoop ook dat die tas een beetje leuk is want ik vind die wel office proof
Nostalgie dit. Meteen zin om weer te luisteren.
Love de jurk en tas!
Die jurk vind de truien met balonmouwen ook heel leuk!
Ik was gisteren in een soort discountwinkel in Amsterdam. Dit vest en een belachelijk zachte trui van Via Appia gekocht. Totaal 25 euro kwijt ipv 130 .
Al zoveel producten gekocht voor mijn haren afgelopen jaren maar dit is toch echt wel het beste product
Welke levis is dit?
Ja, het is de 70s slim straight in de kleur Sonoma Case
Ohhh deze wil ik ook al heel lang! Maar ik heb geen zin om mijn oude bank uit mijn huis te slepen en naar de stort te brengen Zo mooi deze
Ik meen me te herinneren dat jij, @jigglypuff, op zoek was naar fijne oordopjes om mee te slapen, maar niet met enkel white noise/standaard geluiden, maar waarmee je dus ook naar podcasts/YouTube/luisterboeken etc kan luisteren. Geen idee of je ze nog zoekt, maar ik kreeg een advertentie voor bovenstaande te zien en ik dacht aan jou (heb dat blijkbaar opgeslagen, omdat ik ook interesse had in Bose sleepbuds en jij ook, geloof ik )
Kan ze zelf ook goed gebruiken, mijn huidige doen zeer aan mijn oren en blijven niet goed zitten, maar met nachtdiensten en buren die met een aanbouw bezig zijn heb ik echt wel een upgrade nodig. Ik krijg ze vanavond binnen en kan ze morgenochtend na mijn werk uittesten haha. Hopelijk is het iets.