Show je laatste aankopen #9

Haha, zo’n vloer ligt hier ook. Maar even aankijken.

1 like

Nou inderdaad.
Ik ben ook blij met deze kast, want het is wat ik wou qua design. Maar de prijs/kwaliteit verhouding is helemaal scheef, echt schandalig. @pineapple let goed op beschadigingen bij de levering (ook niet-zichtbare). Ik heb €350 korting gekregen omdat de kast aan de binnenkant wat kleine beschadigingen had. Dat zegt denk ik al genoeg over de marge die Furnified hanteert haha.

4 likes

Dank voor de tip, ik ga er op letten

4 likes

Dit zou geniaal zijn als je er ook een paracetamolletje in kon stoppen. In case of emergency

5 likes

Die past sowieso in het tasje van Uniqlo heb ik gehoord ergens.

34 likes

Screenshot 2023-02-01 at 11.21.54

Secretaire - hoef ik niet meer aan mijn eettafel te werken als ik thuiswerk en kan er nog spullen in en op kwijt :ok_hand:t3: :heart_eyes:

65 likes

Eindeloze zoektocht naar nieuwe sneakers hopelijk voorbij! (Komen deze week binnen dus :crossed_fingers:t2:)

67 likes

Welk model is dit?

3 likes

Centennial 85

4 likes

Ik kende dit merk geeneens, zie echt veel leuke dingen. Nog een Rotterdammert ook.

5 likes

Met flinke korting op Zalando

17 likes

Ja vakvrouw!

3 likes

Gaat snel naar Zalando

5 likes

Er klapt een deurtje uit als bureau. Dus dan heb je toch beenruimte, of bedoel je dat je dat te weinig beenruimte vindt?

4 likes

Die heb ik in het zilver. Echt prachtig! Mooie zware kwaliteit.

4 likes

Ik vind het ook mooi en leuk in z’n gekheid om een paracetamol om je nek te hebben, maar mensen vragen er vaak wel naar denk ik? wat zeg je dan?

5 likes

Dat je die altijd bij je draagt omdat je hoofdpijn van hen en hun domme vragen krijgt.

44 likes

11 likes

Dit idd @Shadina Die klep in het midden komt naar beneden en is het werkblad. Denk dat ik wel wat vaker even op moet staan dan nu, waar ik mijn benen vaak languit onder de tafel heb, maar het is toch ook wel erg fijn om een echt werkplek te hebben. En dat ik de klep dicht kan doen en dan niet meer met werk geconfronteerd hoef te worden is ook fijn, laat nu toch vaak mijn laptop gewoon op tafel liggen, daar heb ik dan geen last meer van. Heb helaas maar een miniappartementje, dus geen aparte werkkamer of plek voor een echt bureau.

3 likes

Beiden van Zalando

41 likes