Heeel leuk!
Mooie kleur! En echt een fijne rugzak. Ik heb hem in het zwart en altijd om haha. Naar werk, wandelen, boodschappen doen etc.
In de hoop dat mijn kat deze prullenbak met sensor (en verschillende compartimenten ) niet open krijgt als ik straks weer in een appartement woon met keuken en woonkamer in één
Ik heb ook zoiets, en de mijne trekt dat onderste deel dus helaas wel gewoon open. Doe er papier en plastic in (zijn bij mij twee bakken), maar als er iets van plastic in zit dat om eten heeft gezeten dat hem lekker lijkt dan ligt het binnen no time door de hele keuken. Probeer dat nu dus maar te vermijden, maar daardoor is mijn recycling wel een beetje slordiger geworden, meer plastic in mijn restafval
Ooihhhh shit haha, ja het onderste ga ik ook voor catproof afval gebruiken want als ze ook maar eten ruikt wordt ze leip
Ja, zo eentje heb ik hier ook rondlopen Het gedeelte met de sensor heeft hij gelukkig niet door. En ben echt zo blij met die bak, het is zo chill om gewoon even te zwaaien en dat het ding dan open gaat. Echt een goede aankoop!
Ik heb hem ook! Ik vind hem handig.
Heb geen kat maar de hond vond hem eerst eng omdat ie best snel opengaat als je te dicht langsloopt en hij schrok ervan.
Financiële meevaller gehad, dus eindelijk dit vloerkleed besteld:
Mara van benuta (niet mijn woonkamer lol)
Wedden dat de kat net op de witte delen van het motief gaat kotsen?
Oh en deze een paar weken terug:
€ 123 want ik ben crazy Weeknd fangirl
Het ziet er tenminste niet uit als typische merch. Je kan het daardoor makkelijker dragen.
Heel leuk! Waar zijn ze van?