Show je laatste aankopen #9

No shame in my vintage game.
(Brabantia brooddoos en 4 Tupperware koektrommels)

95 likes

Ik vind 'm ook fijn, maar gok dat hij het niet lang uithoudt als 'ie te vaak in de droger gaat.

4 likes

Aaah die koektrommels :heart:

5 likes

Ja ik vond er laatst een bij de kringloop. En ze zijn zo fijn!
Mijn schoonmoeder vind het wel grappig. “Haha ik heb ook nog zo’n oud ding”

4 likes

Omg die koektrommel!! Mijn ouders gebruiken die nog steeds met een zwarte deksel. Zo vaak dat ik daar als kind een koekje uit jatte :rofl:

8 likes

Aah heb vandaag net een koffieblik van die Brabantia collectie gekocht in de kringloop gekocht!

7 likes

Ja daar zoek ik ook nog een knappe van. Die niet goud kost! Wat ze er vaak voor vragen!
Deze koektrommels ook. €20,- per stuk :triumph:
Maar marktplaats is dan mijn vriend en soms komt er iets voorbij.

Ik heb deze vrijdag ook gekocht en ik vind het zoooo lekker slapen. Lekker glad en krakerig

26 likes

Ik heb hem ook besteld. Ik heb nu twee hele leuke al zeg ik het zelf, al een paar jaar, maar die hebben ondergaan geen knoopjes. Dus ik ben ze langzaam aan het vervangen voor exemplaren met knoopjes

3 likes

Wat goed. Kan het dekbed over 1,5 week uit de verpakking halen :partying_face:

8 likes

2x dezelfde broek maar in een andere kleur:

In 6mm.

En dan nog een cadeaubon ingewisseld die ik ineens nog in een la vond:

Burnt spice

Blankety

Faux

Mehr

28 likes

Droomtas, via vinted!

70 likes

Mn nieuwe favo sport shirt (van kinda fit kinda fat)

44 likes

(Oke stiekem gekregen van mijn moeder voor mijn naderende verjaardag en alle hulp van afgelopen tijd. Zo lief :sob::white_heart: eindelijk goede bonenkoffie ook thuis)

53 likes

Dat Faux en Mehr nog steeds in het assortiment zitten! Ik heb ergens misschien nog een opgedroogde Faux liggen bedenk ik me nu

2 likes

Haha ja dat zijn zo’n klassiekers. Maar vind dat wel de makkelijkste kleuren. Heb een hele la vol lippenstift maar grijp (sowieso op werkdagen) 9 van de 10 keer naar faux omdat die gewoon overal bij past

4 likes

Die merknaam, love it :heart:

7 likes

Mehr is mijn favoriet voor overdag maar vind hem ook in de avond top! Past eigenlijk overal wel bij.

4 likes

Tefal ingenio emotion. Was een aanbieding voor €89 :money_mouth_face: (en nu uitverkocht)

Nog wel een grotere set te koop voor €118,79

18 likes

Ik heb ook zo’n set (met 1 pan minder, maar wel 2 handvatten), zo chill als je weinig ruimte hebt, ben er nog steeds blij mee elke keer als ik kook :ok_hand:t3:

4 likes