Hoe vind je de schoenen vallen qua breedte voorin?
Ik heb een paar gekocht en heb het idee dat de schoen voorin een stuk breder is als m’n huidige paar.
Heb ze nog niet binnen en het is mijn eerste paar Vans dus ik kan ook niet vergelijken voor je!
Ik heb een goede ervaring met zoofy/gamma klusservice voor een soortgelijke klus. We durfden het zelf ook niet aan gezien we een gipsplafond hebben, maar de persoon die kwam was binnen een uur klaar met twee zware lampen!
Thanks voor de tips! Ga ik even induiken, ook handig voor andere klusjes. Ik twijfel nog heel erg over die ventilator door de trustpilot verhalen (incompleet of na paar weken stuk etc).
En ik zat ook naar die duux te kijken, maar het leek me juist zo fijn als het van boven kwam (ik heb nl sowieso geen last van geluid, slaap zo door het luchtalarm heen).
@Clarity, in het vorige topic postte je nieuwe deurmat van lxmatten. Hoe bevalt die? Ik kan op de site niet goed zien hoe stevig de mat is. Is hij echt geschikt voor bij de voordeur en natte / vieze schoenen? Het ziet er wat slapper / dunner uit dan bijvoorbeeld een kokosmat.
Hij bevalt goed! Hij is inderdaad wat dunner dan onze vorige (kokos)mat, en ook wat zachter. Hij ligt bij ons bij de voordeur, dus lopen vaak met natte/vieze schoenen erover en je ziet er nog niks op. Al hebben we hem natuurlijk nog maar een maandje.
Edit: zie nu dat hij 8,5 mm dik is.
Deze body van Liu Jo bij Tk Maxx vandaag. Ik heb niet altijd zin om tussen al die rotzooi te graven, maar soms zit er er een pareltje tussen. Stof is lekker zacht en zit heerlijk.
Ovenschaal van Le Creuset bij TK Maxx gekocht. Ze hadden ontzettend veel van dit merk staan dit keer (geen pannen gezien helaas)
Haarroutine van JVN Haircare via Space NK. Heb de mini’s uitgeprobeerd en mijn haar ziet er zo mooi uit
Voorbereid op een hete vakantie. Echt een chill ding, heel krachtig
Die ga ik vanmiddag dan ook maar ophalen, moet je de batterijen vaak vervangen?
Weet ik nog niet. Ik neem maar setje extra mee. In de verpakking zitten er al twee dus je kunt hem direct gebruiken
Ik had gister een goede meevaller, dus nu heb ik dit gekocht waar ik al tijden naar zit te staren. Bovenste rok en schoenen van Rouje, onderste rok is vintage
Ik heb een golden retriever die best wel veel haar verliest maar dit valt eigenlijk nog wel mee op m’n broek. Maar misschien is kattenhaar toch anders
Edit: ik heb trouwens een gelijkaardige dupe van de Ninepine broek op Amazon gevonden, voor amper 21€! De Capmap sportlegging/jogging
deze is echt fijn!